  • 1. Data: 2021-11-14 21:23:36
    Temat: Być albo nie być
    Od: ii <i...@o...invalid>

    No to tym razem jadę przez Polskę pociągiem ze skuterkiem. By nie być
    zależnym od busów. Jest niedziela, i tak nie jechałby z mojej wioski. Do
    przejechania 13km. Zimno to baterii w skuterku ledwo starczyło, ale
    teraz jadę pociągiem i ładuje się to po drugiej stronie powinien znowu
    być świeży. Skuterek z biletem na rower +10zł. Pies kosztuje więcej
    +15zł. Konduktor kompletnie nie interesuje się skuterkiem. Rower to to
    nie jest. Ale z tego powodu 2-klasa. Tłok. Ludzie generalnie nie mają
    założonych maseczek. Pociąg ma te same mankamenty co ostatnio. Kasa na
    stacji ponoć dalej nie sprzedaje biletów, ale tym razem więcej czasu
    miałem. Jakiś niedorobiony internet bez możliwości zestawienia VPN. No
    ale mam "swój". Jeszcze nie ma internetu który naprawdę byłby mój. Jakby
    nie ten tłok to nawet mógłbym uznać, że to całkiem fajne jest. Można się
    np. czegoś napić. Pooglądać ludzi. Aplikację do zamawiania posiłków
    zainstalować. Cóż za głupi pomysł jeść w towarzystwie niejedzących.
    Oszczędzam na opony tym przejazdem. Albo felgi. Dobra, skuterek
    naładowany, mogę wysiadać.