  • 1. Data: 2021-11-15 17:25:29
    Temat: Rządzą nami ZDRAJCY!! PiS zgodził się na ZAKAZ sprzedaży AUT SPALINOWYCH!!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=uHKE4gxE8ko

  • 2. Data: 2021-11-15 17:51:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/11/2021 16:25, _Master_ wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=uHKE4gxE8ko

    nie boj zaby, wygra konfa i wtedy nadejdzie prawdziwa wolnosc z
    legalizacja pedofilii i kara smierci za aborcje wlacznie ;)

  • 3. Data: 2021-11-15 18:20:39
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-11-15 o 17:25, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=uHKE4gxE8ko

    dlatego ja już kupiłem w tym roku 3 nowe samochody, mam nadzieje że 10
    lat posłużą a potem to się jakoś zobaczy(jak dożyję)

  • 4. Data: 2021-11-15 20:08:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-15-listopada-2021 o 17:51, K pisze:

    > nie boj zaby, wygra konfa i wtedy nadejdzie prawdziwa wolnosc z
    > legalizacja pedofilii i kara smierci za aborcje wlacznie ;)

    Dobrze się czujesz?

  • 5. Data: 2021-11-15 20:11:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Może lepsze rządy Konfy niż zamordyzm i segregacja sanitarna.

    Wszak od segregacji zaczynał się faszyzm
    (tak wiem ale do lewaka piszę, musi być prosty przekaz) ;-)