  • 21. Data: 2011-04-22 06:27:43
    Temat: Re: Było nie było szczęście rusek miał ;)
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:iopliv$9dl$1@news.onet.pl... W dniu 2011-04-21 14:59, Grzybol pisze:
    > Gdzie ty tam to czerwone światło widziałeś?
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Nie widziałem, ruski tak gadał.

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2011-04-22 07:01:32
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Nie widziałem, ruski tak gadał.

    Dokladnie,
    ale chyba chodzilo o tego dupka w kamizelce co to mial zabezpieczac
    ten wjazd...
    on stal i nic nie robil niestety a mial wstrzymac na chwile ruch.

    *** "J_K_K"
    Ruskie piszą, że 85.

    Przesadzaja :):):)

    T - spec od wyjebek

  • 23. Data: 2011-04-22 07:30:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-21, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > czyli tego łosia abs by uratował :) Zresztą uratowałoby go cokolwiek, bo to
    wyjątkowy łoś był :-)

    No. Bo jak sie jest pizda to trzeba miec ABS-y, ESP-y i inne cuda ktore
    musza myslec i dzialac za pizde kierownika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-05-03 11:24:03
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    jak mozna lub gdzie jeszce mozna zobaczyc ten film ?

  • 25. Data: 2011-05-03 20:18:44
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2011-05-03 13:24, NESSO pisze:
    > jak mozna lub gdzie jeszce mozna zobaczyc ten film ?

    http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV400,vs,cysterna,jak,t
    o,sie,robi,w,Rosji,15267.html

    (też uważam że jeśli na dupie wyhamował, to na hamulcu tym bardziej)
    --
    Alf/red/