  • 11. Data: 2011-04-21 12:50:55
    Temat: Re: Było nie było szczęście rusek miał ;)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-21 13:53, de Fresz pisze:

    > Mnie się zdaje, że hamował, ino od razu przód mu odjechał.

    Kluczowe było to że 1s stracił na gapienie się na stacje benzynową - 5
    sekunda, potem aż 2 sekundy jechał bez hamowania (jakoś nie zauważył co
    się dzieje na skrzyżowaniu - obserwacja drogi tuż przed maszyną zamiast
    set metrów do przodu) a później mi się wydaje że po prostu już było za
    późno - miał 2 sekundy na hamowanie albo pierdyknięcie... i wybrał
    hamowanie na brzuchu...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2011-04-21 12:55:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    layer_detailpage
    > Czy mi się zdaje, czy ta ciężarówka na zakaz wjeżdżała?
    > Poza tym te dwa ruskie niemotocykliści, którzy do niego podchodzą to mają
    > jakieś takie miny, jakby mu chcieli od razu pierdolnąć :)

    Bo powinni mu pierdolnąć. Przecież tą ciężarówkę widać z daleka w chuj. Jest
    milion czasu na hamowanie. Prędkość też kosmiczna nie była. Najlepiej
    powiedział mu kierowca z tej ciezarowki: przeciez ci machali z daleka, na
    odblaskowo ubrani. Posłuchajcie sobie. Dał pizdy i tyle. Ciezarowka wymusila
    to oczywiste. Ale ci co mieli pierwszenstwo to przewaznie po cmentarzach
    leza.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-04-21 12:59:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z daleka, na odblaskowo ubrani. Posłuchajcie sobie. Dał pizdy i tyle.
    > Ciezarowka wymusila to oczywiste. Ale ci co mieli pierwszenstwo to

    Dokładnie kierowca powiedzial tak: wyszedł, tobie machają, czerwone światło
    sie swieciło, ty gdzie...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2011-04-21 15:06:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 14:50:55 +0200, The_EaGle napisał(a):

> [...]
    > set metrów do przodu) a później mi się wydaje że po prostu już było za
    > późno - miał 2 sekundy na hamowanie albo pierdyknięcie... i wybrał

    Już pomijam fakt, że przyziemił (dziwnie to wygląda - on od razu leży) -
    ale że zaskoczyła go (z tak daleka przecież widoczna) taka sytuacja
    drogowa, to tak naprawdę cud że koleś jeszcze o własnych siłach chodzi.
    No chyba, że pierwszy raz na moto siedział.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-04-21 16:19:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "morghul"
    I nawet nogę spod opony mu się udało wyjąć

    Piekny przyklad braku wyobrazni i panicbrake, choc chyba trudno to tak
    nazwac bo hamowania nie bylo - od razu wyjepka. Chyba ze moto na jakis
    kostkach bylo
    No i podjarka - bo sie nagrywa...
    a miejsca w chuj bylo przy zerowej predkosci (IHMO nie jechal szybciej niz
    70 km/h)

    Jacek Sawa

  • 16. Data: 2011-04-21 16:21:51
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-21 14:59, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Grzybol"<g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dokładnie kierowca powiedzial tak: wyszedł, tobie machają, czerwone światło
    > sie swieciło, ty gdzie...

    Gdzie ty tam to czerwone światło widziałeś?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 17. Data: 2011-04-21 16:30:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >(IHMO nie jechal szybciej niz 70 km/h)

    Ruskie piszą, że 85.

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2011-04-21 16:36:10
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "romek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    Tak dziwnie skręcał ciężarówką z lewego pasa w prawo, ale ja to się
    słabo znam.
    ---------------------
    Cytat z komentarzy ;-)
    "?? ??? ???????????? ? ???????? ????!!!"
    Inna sprawa, że inaczej by tam nie wjechał.

    Pzdr

    JKK

  • 19. Data: 2011-04-21 19:43:47
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 4/21/11 6:19 PM, Tytus pisze:

    Hej

    > Piekny przyklad braku wyobrazni i panicbrake, choc chyba trudno to tak
    > nazwac bo hamowania nie bylo - od razu wyjepka.

    Dokładnie - walnął w hebel do deski momentalnie, blokada koła i matka
    ziemia ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 20. Data: 2011-04-21 19:48:11
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dokładnie - walnął w hebel do deski momentalnie, blokada koła i matka
    > ziemia ;)

    czyli tego łosia abs by uratował :) Zresztą uratowałoby go cokolwiek, bo to wyjątkowy
    łoś był :-)

    b.