  • 1. Data: 2010-01-22 20:42:58
    Temat: CB w Niemczech?
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Jutro wybieram sie do naszych zachodnich sasiadow.
    Przejrzalem grupe i widze, ze u nich nasze CB jest niedozwolone, musi
    byc na FM.
    Czy cos sie zmienilo ostatnio?
    Mam zdejmowac antene, czy po prostu olać zagadnienie?

    pzdr
    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 2. Data: 2010-01-22 22:22:27
    Temat: Re: CB w Niemczech?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > na FM.
    > Czy cos sie zmienilo ostatnio?
    > Mam zdejmowac antene, czy po prostu olać zagadnienie?

    olać
    nie słyszałem żeby ktoś miałproblem DE z radiem CB
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-01-22 23:29:55
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Przejrzalem grupe i widze, ze u nich nasze CB jest niedozwolone, musi byc
    > na FM.

    Nie masz FM i "5"-tek w radiu ?

    Niemiecki standard we współczesnych radiach
    dopuszczonych do użytkowania na terenie Niemiec
    to 40 bądź 80 kanałów FM 4W i 12 kanałów AM 1W.

    Co nie zmienia faktu, że Polacy i tak siedzą na AM,
    na 28 bodajże ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-01-23 07:37:46
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

> [...]
    > FM.
    > Czy cos sie zmienilo ostatnio?
    > Mam zdejmowac antene, czy po prostu olać zagadnienie?

    Nie zdejmuj. Jak muszę parę dni na oczyźnie pobyć to widok z daleka anteny CB
    przypomina ojczyznę.
    A jak jeszcze samochód brudny i jedzie lewymi kołami po środkowej linii to już
    czuję się całkiem jak w domu.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2010-01-23 08:17:54
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > CB przypomina ojczyznę.
    > A jak jeszcze samochód brudny i jedzie lewymi kołami po środkowej linii to

    Nie zapominajmy o kanapie przywiązanej do dachu (to w drodze powrotnej) i o
    tym, że zagranicą sika się tylko i wyłącznie na poboczu a nie na jakichś
    stacjach benzynowych czy zajazdach. ;)

  • 6. Data: 2010-01-23 11:31:53
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Przemek V pisze:

    > Nie zapominajmy o kanapie przywiązanej do dachu (to w drodze powrotnej) i o
    > tym, że zagranicą sika się tylko i wyłącznie na poboczu a nie na jakichś
    > stacjach benzynowych czy zajazdach. ;)

    bede trzymal sie Waszych cennych rad ;)

  • 7. Data: 2010-01-23 13:50:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Przemek V wrote:
    > Nie zapominajmy (...)o
    > tym, że zagranicą sika się tylko i wyłącznie na poboczu a nie na jakichś
    > stacjach benzynowych czy zajazdach. ;)

    W Polsce też. Na gierkówce widuję notorycznie takich łosi (wieś?)
    lejących do rowu - często tuż koło znaku Stacja Benzynowa Za 1000 metrów...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-01-23 14:19:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Jan 2010 13:50:18 +0100, Bydlę wrote:
    >W Polsce też. Na gierkówce widuję notorycznie takich łosi (wieś?)

    Notorycznie to nie

    >lejących do rowu - często tuż koło znaku Stacja Benzynowa Za 1000 metrów...
    >;>

    Ale czy to cos zlego ?

    J.

  • 9. Data: 2010-01-23 14:35:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    J.F. wrote:

    > Notorycznie to nie

    A jednak tak, notorycznie widuję.

    > Ale czy to cos zlego ?

    Niekorzystanie z dostępnej toalety i lanie jak za obiorą?
    Coż - śmiem twierdzić, że to coś złego.

    (ale rozumiem, że ci bez kindersztuby nie będą zniesmaczeni)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-01-23 14:51:20
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Coż - śmiem twierdzić, że to coś złego.

    > (ale rozumiem, że ci bez kindersztuby nie będą zniesmaczeni)

    Cóż, najczęściej jeszcze zatrzymują samochód w takim miejscu, że cudem udaje
    się ich ominąć. Zakąłdam, ze to są te przypadki, które nie dowiozłyby
    zawartości pęcherza do najbliższej stacji, ani miejsca w którym można
    bezpiecznie się zatrzymać.
    Kiedyś spotkałem takiego osła lejącego na środku jezdni (ale był pieszo, a
    przynajmniej nie zauważyłem samochodu). Stał na środku jezdni i lał wesoło
    wymachując fujarą w moją stronę, narąbany jak szpak. Było to zaraz za
    zakrętem, dobrze że wyhamowałem do 40-50 km/h, a i tak mało brakowało do
    "ocierki", bo debil na szeroko rozstawionych nogach próbował celować w biała
    linię na oso jezdni i przy tym nieźle się zataczał. Była piąta rano,
    szarówka, wystarczyłby jeden krok żebym gnojka miał pod kołami.

    --
    Yogi(n)