  • 1. Data: 2010-11-11 20:20:08
    Temat: CSS - jak to się ma do Flasha na stronie?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Czy CSS obowiązuje również wstawki Flashowe? Właśnie eksperymentuję.
    Chciałem zrobić tło z animacji SWFowej i otrzymałem przedziwny efekt na
    IE8 i FF. Otóż na Flasha (id=flash) nasunąłem DIVa z tłem solidnym i
    tekstem (id=content). Animacja pojawiła się pod tekstem - jak
    zakładałem.... ale nad tłem tego DIV'a!!! Czyli tak jakby warstwa
    (id=content) została rozbita na dwie. Ta z tłem poszła poniżej Flasha a
    z tekstem - powyżej. To jakiś absurd. Da się nad tym zapanować?

    body {
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    }
    object {
    display: block;
    }
    #container {
    background-color: #FFC;
    width: 750px;
    margin-right: auto;
    margin-left: auto;
    }
    #content {
    background-color: #FC0;
    width: 600px;
    margin-right: auto;
    margin-left: auto;
    margin-top: -200px;
    }
    #flash {
    height: 400px;
    width: 750px;
    }

    <script type="text/javascript">
    swfobject.embedSWF("demo.swf","flash",...);
    </script>

  • 2. Data: 2010-11-11 20:53:48
    Temat: Re: CSS - jak to się ma do Flasha na stronie?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Już sobie poradziłem. Normal flow nie działa tak jakbyśmy tego
    oczekiwali więc wymusiłem pozycjonowanie relatywne i z-index. Działa :-)