  • 1. Data: 2010-11-09 06:58:03
    Temat: Ładowanie po załadowaniu
    Od: ds <a...@e...pl>

    Kiedyś coś takiego widziałem ale zapomniałem jak to się nazywa.

    Chodzi o np. box facebooka czy inny przyczłap np. box pap-u. Strona wczytuje
    się bardzo szybko bez takiego boxa, w przeciwnym wypadku załadowanie takiej
    strony zależy od requesta na innej i strona ma opóźnienie.

    Chciałbym załadować swoją stronę a dopiero potem jak już box wymieni dane ze
    swoją "matką" wyświetlić go z boku.

    ds

  • 2. Data: 2010-11-11 17:11:32
    Temat: Re: Ładowanie po załadowaniu
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-11-09 07:58, ds pisze:
> [...]
    > strony zależy od requesta na innej i strona ma opóźnienie.
    >
    > Chciałbym załadować swoją stronę a dopiero potem jak już box wymieni dane ze

    Załaduj takiego widgeta dynamicznie PO zdarzeniu load a nawet lepiej
    ready dla DOM'u. np. $(document).ready(function() { zaladujBoxa(); });
    to tak na przykładzie jquery.

    Pozdr,p.

  • 3. Data: 2010-11-12 07:28:50
    Od: ds <a...@e...pl>

    beherit / pn wrote:

    > Załaduj takiego widgeta dynamicznie PO zdarzeniu load a nawet lepiej
    > ready dla DOM'u. np. $(document).ready(function() { zaladujBoxa(); });
    > to tak na przykładzie jquery.

    Super, dzięki.

    ds