  • 1. Data: 2010-11-09 13:00:36
    Temat: background-position relatywnie do prawej krawędzi
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    Hej :) zazyczaj pomagam, ale czasem zapytam i tym razem tak będzie:

    mamy kontenerek nazwijmy go:

    no-repeat {i tutaj powinno być top i coś jeszcze}] />

    I jak to zrobić, mój kontenerek ma szerokość procentową a moje tło
    niejednolite jest, chciałbym aby cały czas niezależnie od wielkości
    kontenerka tło dopasowywało się do jego wielkości ale konieczne jest by
    zaczynało się stałym elementem od jego *prawej* strony

    tłotłotłotłoTŁO| inny kontenerek inny kontenerek

    lub:

    tłotłotłotłotłotłotłoTŁO| inny kontenerek inny kontenerek inny kontenerek

    lub

    tłoTŁO| inny kontenerek

    może mam kombinować jakoś z: background-attachment ?

    pozdr,p.

  • 2. Data: 2010-11-09 15:02:45
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-09 14:00, beherit / pn wrote:
    > Hej :) zazyczaj pomagam, ale czasem zapytam i tym razem tak będzie:
    >
    > mamy kontenerek nazwijmy go:

    > no-repeat {i tutaj powinno być top i coś jeszcze}] />

    top right lub 0 100%

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2010-11-09 18:40:56
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-11-09 16:02, Paweł Piskorz pisze:

    > top right lub 0 100%

    No właśnie jakby to było tak dziecinnie proste to bym nie pytał :).
    Chodzi o to, aby prócz top right przesunąć to tło w prawo o parę px.

    Pozdr,p.

  • 4. Data: 2010-11-09 18:43:10
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Tue, 09 Nov 2010 19:40:56 +0100, beherit / pn wrote:

    > No właśnie jakby to było tak dziecinnie proste to bym nie pytał :).
    > Chodzi o to, aby prócz top right przesunąć to tło w prawo o parę px.
    >
    > Pozdr,p.

    Jedna linijka kodu warta jest tysiąca słów. Możesz podać przykład HTML i
    CSS?

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 5. Data: 2010-11-09 20:22:54
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-09 19:40, beherit / pn wrote:

    > No właśnie jakby to było tak dziecinnie proste to bym nie pytał :).

    Nawet najlepszym zdarzają się zaćmienia umysłu ;]

    > Chodzi o to, aby prócz top right przesunąć to tło w prawo o parę px.

    Jeżeli przesuniesz w prawo, to dany fragment będzie niewidoczny - jeżeli
    masz możliwość to tnij grafikę. Niestety nie da się zrobić 100%+/-xpx
    inaczej jak edytując grafikę :(

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2010-11-10 11:03:38
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-11-09 21:22, Paweł Piskorz pisze:

    > Nawet najlepszym zdarzają się zaćmienia umysłu ;]

    A to fakt, po 10 godzinach się czasem zdarza :)

    > Jeżeli przesuniesz w prawo, to dany fragment będzie niewidoczny - jeżeli
    > masz możliwość to tnij grafikę. Niestety nie da się zrobić 100%+/-xpx
    > inaczej jak edytując grafikę :(

    No właśnie się zastanawiałem czy się to mi uda. Sprites'a chciałem
    zastosować jednego głównego, ale chyba będę się musiał obejść smakiem
    albo trochę zmodyfikować projekt :)

    Pozdr,p.

  • 7. Data: 2010-11-10 11:52:59
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-10 12:03, beherit / pn wrote:
    > No właśnie się zastanawiałem czy się to mi uda. Sprites'a chciałem
    > zastosować jednego głównego, ale chyba będę się musiał obejść smakiem
    > albo trochę zmodyfikować projekt :)

    Jak masz sprite'a zrobionego? Możesz linka podać?
    Zresztą drugi sprite to nie koniec świata :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 8. Data: 2010-11-10 14:57:47
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-11-10 12:52, Paweł Piskorz pisze:

    > Jak masz sprite'a zrobionego? Możesz linka podać?

    Nie no mogę go zmodyfikować, na chwilę obecną w tym konkretnym wypadku
    poleciany hardcorem i trochę niezgodny z założeniami sprite, bo jest w
    nim belka z gradientem pod kątem innym niż (kat%90=0) i zaokrąglenia.

    Nie mogę podać -> nie localhost, ale podobnie jak local też za ścianką.

    Nic pozostaje mi go zmodyfikować :). Ale to problem na później.

    > Zresztą drugi sprite to nie koniec świata :)

    Pewnie, że nie :)