    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Cenzura
    Date: Sun, 22 May 2011 14:24:42 +0200

    W dniu 2011-05-22 12:35, J.F. pisze:

    > Komu by zyc nie dali - POi media KKaczynskiemu i PiSowi,
    > czy Ziobrokatura autorowi ? :-)

    Ziobro zero dowodził prokuraturą, wydawał polecenia. Teraz żaden polityk
    nie wydaje już poleceń prokuraturze.

    Pewnie był jakiś donosik i prokuratura musiała się sprawą zająć. I teraz
    pytanie czy prokurator nie zbadał zawartości strony czy zbadał i
    doszedł, że są tam obelgi.

    Nie wiemy co było. Za samą karykaturę humorystyczną by czegoś takiego
    nie zrobili.

    Media kłamią. Nie szukałbym sensacji. Gorzej będzie jak umorzą. Takie
    przypadki, że się wpada do kogoś do domu o 6 a później nie stawia
    zarzutów nie powinny się zdarzać. Można go było normalnie wezwać.