  • 1. Data: 2009-03-28 18:18:51
    Temat: Jaka przeglądarka list RBL?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy moglibyście mi polecić przeglądarkę obecności danego IP na listach RBL?
    Zależy mi na możliwości podawania nazwy hosta zamiast IP oraz na w miarę
    dużej ilości przeszukiwanych serwerów RBL.

    Przy okazji: z jakiej listy najlepiej jest korzystać przy filtracji
    korespondencji?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-28 18:27:36
    Temat: Re: Jaka przeglądarka list RBL?
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Marek scripsit:

> [...]
    > dużej ilości przeszukiwanych serwerów RBL.

    > Przy okazji: z jakiej listy najlepiej jest korzystać przy filtracji

    W tej sprawie szybciej otrzymasz odpowiedź na grupie pl.internet.mordplik.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 3. Data: 2009-03-28 18:56:40
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dzięki :)
    Właśnie napisałem tam wiadomość... w życiu nie wpadłbym na poszukanie
    jakiegoś "mordplik" Co to w ogóle znaczy? Mordowanie plików? :-))))

  • 4. Data: 2009-03-28 19:02:56
    Od: "Jordan Szubert" <t...@m...servebeer.com>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mordplik

    --
    http://joru.olewales.ath.cx/

  • 5. Data: 2009-03-28 23:22:32
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Mordplik

    hahahahha
    W życiu nie przypuszczałbym, że ktoś przetłumaczy killfile :-) Dobre! To coś
    w rodzaju podgardla niemowlęcego :-D
    Podobnie napis na śmietanie jaki dziś wyczytałem: ekstrakt tłuszczowy
    ukwaszony :-D