  • 1. Data: 2009-03-29 21:22:22
    Temat: Problem z komunikacją z serwerem we Flashu
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam wszystkich,

    Nie potrafię namierzyć usterki ładowania pliku FLV przez SWF'a. Pod IE
    działa bez problemu a pod FF nie ładuje się. Nie wiem co o tym myśleć i
    gdzie przyczyn szukać. Firebug zwraca mi poniższe nagłówki z odpowiedzi
    serwera. Czyli dochodzi do połączenia.

    Server: Apache/2.2.3 (CentOS)

    HTML jakim osadziłem SWFa:
    object type="application/x-shockwave-flash" data="photos/Gallery.swf"
    width="320" height="200">
    <param name="movie" value="photos/Gallery.swf">
    <param name="quality" value="high">
    <param name="FlashVars" value="id=539">
    </object>
    Gdzie szukać przyczyn?-- Pozdrawiam,Marek