  • 1. Data: 2010-03-29 10:34:28
    Temat: Re: w przyszłym roku nowa Octavia
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-03-2010 o 11:59:02 ttt <t...@n...pl> napisał(a):

    > http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > S? ju? pierwsze zdjecia. Jak dla mnie - ty? nowej Skody przypomina stare
    > Audi.

    A mi światła z 407 sedan

  • 2. Data: 2010-03-29 10:59:02
    Temat: w przyszłym roku nowa Octavia
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    Są już pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie - tył nowej Skody przypomina stare
    Audi.

  • 3. Data: 2010-03-29 11:05:47
    Temat: Ceed niezawodny ( było : w przyszłym roku nowa Octavia)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Są już pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie - tył nowej Skody przypomina stare
    > Audi.

    Ciekawszy jest link obok:
    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/56962/
    __Mistrzowie-niezawodno%C5%9Bci-w%C5%9Br%C3%B3d-komp
    akt%C3%B3w.html

    Oto pierwsza dziesiątka liderów rankingu jakość/niezawodność 2010 w
    segmencie kompaktów (w nawiasie podano łączną ocenę za jakość i niezawodność
    na maksymalnie 20 punktów możliwych):
    1. Kia cee'd (17,7/20)
    2. Honda Civic (17,3/20)
    3. Renault Megane (17/20)
    4. BMW Serii 1 (16,8/20)
    5. Volkswagen Golf (16,8/20)
    6. Ford Focus (16,5/20)
    7. Audi A3 (16,5/20)
    8. Dacia Logan (16,3/20)
    9. Toyota Auris (16,3/20)
    10. Volvo C30 (16,3/20)

  • 4. Data: 2010-03-29 11:22:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > 2. Honda Civic (17,3/20)
    > 3. Renault Megane (17/20)
    > 4. BMW Serii 1 (16,8/20)
    > 5. Volkswagen Golf (16,8/20)
    > 6. Ford Focus (16,5/20)
    > 7. Audi A3 (16,5/20)
    > 8. Dacia Logan (16,3/20)
    > 9. Toyota Auris (16,3/20)
    > 10. Volvo C30 (16,3/20)

    Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-03-29 11:27:02
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

    A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

    szwagier

  • 6. Data: 2010-03-29 11:34:30
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

    On jeździ busem.

  • 7. Data: 2010-03-29 11:39:15
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ttt napisał:
    > http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Są już pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie - tył nowej Skody przypomina stare
    > Audi.
    Troche Audi, troche Skody, troche Volvo i troche Peugeota :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-03-29 11:41:17
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > segmencie kompaktów (w nawiasie podano łączną ocenę za jakość i
    > niezawodność na maksymalnie 20 punktów możliwych):

    Wyglada na to, ze miales/masz najmniej zawodne auta :-) Wiec nie wiem
    czemu caly czas narzekasz :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-03-29 11:46:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hopshb$r0v$2@news.onet.pl...

    __Mistrzowie-niezawodno%C5%9Bci-w%C5%9Br%C3%B3d-komp
    akt%C3%B3w.html

    > Wyglada na to, ze miales/masz najmniej zawodne auta :-)

    Nie sądzę.
    To raczej inny model.
    Megane z rocznika 2003 przoduje w każdym rankingu zawodności, tak jak ceed w
    rankingach niezawodności.
    Będę zmuszony chyba uwierzyć w te rankingi, bo coraz bardziej zgadzają się z
    moimi własnymi obserwacjami.
    Zacznę chyba w nie wierzyć, bo coraz bardziej

  • 10. Data: 2010-03-29 12:04:27

> [...]
    __W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

    > Są już pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie - tył nowej Skody przypomina stare

    Wszystkie dupowozy na jedno kopyto
    Róznice się zacieraja
    Za jakiś czas nieistotna bedzie marka wozidła.
    Bedziemuy jeździć chińskimi, a skody i inne auta europejskie beda dla
    bogaczy.