  • 11. Data: 2023-05-29 16:50:05
    Temat: Re: Chlop przyjechal elektrykiem na stacje paliw...
    Od: _Master_ <...@...pl>

    I ciągle mi się przypomina najnowsze hasło marketingowe nissana

    "naszych samochodów nie trzeba ładować"

  • 12. Data: 2023-05-29 16:52:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.05.2023 o 10:12, io pisze:

    > Lasy też palą się długo. Wyciąć?

    Lasy "robio" tlen. Prątki, nie robio :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-05-29 16:59:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 07:54, Myjk pisze:
    > Pismak opłacony przez lobby! Rzekomo gasili go 2h, kłamcy,

    Niech i gaszą pół godziny.

    masz LPG - NIE WJEDZIESZ

    masz ELEKTRYKA - NIE WJEDZIESZ

    Sorry Taki mamy klimat ;-)

  • 14. Data: 2023-05-29 17:01:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 10:12, io pisze:
    > Lasy też palą się długo. Wyciąć?

    Gdyby natura chciała to bateria litowo jonowa nie byłaby tak
    NIEBEZPIECZNA ;-)

  • 15. Data: 2023-05-29 17:05:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 10:59, J.F pisze:
    > P.S. Własnie słyszałem, ze jest zakaz garażowania akumulatorowych
    > wózków widłowych. Jakis ogólny przepis BHP, czy zakładowy?
    > O pożar baterii chodzi, czy o wodór wydzielany w czasie ładowania?

    Ja pier... bateria trakcyjne zwykłe ołowiowe są o rząd wielkości
    BEZPIECZNIEJSZE

    Niedługo zakażą garażować zwykłe samochody bo tam są baterie...

    Ja pier...

    Ekofaszyści są POJEBANI ale biurokraci im nie ustępują ;-)

  • 16. Data: 2023-05-29 17:10:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 16:20, io pisze:
    > A spalony samochód już raczej bardziej się nie spali ?

    A taki "ugaszony" elektryk w którym schłodzono baterie to już się drugi
    raz nie zapali?

    Pomysł dla unijnych kurw:

    Elektryk musi mieć system bezpieczeństwa katapultujący baterie w
    bezpieczne miejsce.

    System musi mieć każde auto oprócz tych które nie muszą ;_)

    a zapłaci za to posiadacz elektryka oraz my wszyscy w podatkach.

    JEBAĆ UE

  • 17. Data: 2023-05-29 17:13:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 16:21, io pisze:

    > Do napędzania samochodów?

    Tak.

    Z lasów przez miliony lat powstała ropa i węgiel.

    Dlatego ropa i węgiel powinny mieć dyspensę od fiftyfaj jako paliwo
    ekologiczne które już kiedyś wchłonęło CO2 ;-)

    Głupie NIE?

    Ale tak właśnie rozumują Niemcy w swoim lobbingu za paliwami
    syntetycznymi ;-)

    I jak tu nie JEBAĆ UE

  • 18. Data: 2023-05-29 17:36:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 17:10, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > System musi mieć każde auto oprócz tych które nie muszą ;_)
    >
    > a zapłaci za to posiadacz elektryka oraz my wszyscy w podatkach.

    Pierdu pierdu

    Każdy pożar może się na nowo rozniecić jak jest co się palić i zrobi to
    samoczynnie jak nie zostanie dogaszony.

  • 19. Data: 2023-05-29 17:37:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 17:05, _Master_ pisze:

    > Ja pier... bateria trakcyjne zwykłe ołowiowe są o rząd wielkości
    > BEZPIECZNIEJSZE

    Jak cudownie uwalnia się zgromadzona w nich energia?

  • 20. Data: 2023-05-29 17:39:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 17:13, _Master_ pisze:

    > Tak.
    >
    > Z lasów przez miliony lat powstała ropa i węgiel.

    No to pewnie jak załadujesz samochód drewnem to po milionie lat będzie
    można nim jechać.