  • 31. Data: 2023-05-29 18:36:55
    Temat: Re: Chlop przyjechal elektrykiem na stacje paliw...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2023 o 10:59, J.F pisze:

    > P.S. Własnie słyszałem, ze jest zakaz garażowania akumulatorowych
    > wózków widłowych. Jakis ogólny przepis BHP, czy zakładowy?
    > O pożar baterii chodzi, czy o wodór wydzielany w czasie ładowania?

    Raczej o pożar. Wodór to już chyba od dawna nie, a kiedyś po prostu
    budowało się pomieszczenia ładowania wózków w wykonaniu przeciwybuchowym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2023-05-29 18:38:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2023 o 18:35, _Master_ pisze:

    > Dlatego trzeba się przyzwyczajać:
    >
    > Masz LPG - Nie wjedziesz
    > Masz elektryka - Nie wjedziesz

    Masz spalinkę - zakazać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-05-29 18:39:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 May 2023 18:35:09 +0200, _Master_ wrote:

    > Znaczy cholera wie co jeszcze odpierdoli taka bateria
    > Nowa technologia, Mało danych statystycznych...

    > Dlatego trzeba się przyzwyczajać:
    >
    > Masz LPG - Nie wjedziesz
    > Masz elektryka - Nie wjedziesz

    Pare pozarĂłw jeszcze i
    -masz benzyne - nie wjedziesz,
    -masz diesla - nie wjedziesz.

    Wjechac bedzie mozna tylko rowerem, CNG i wodorowym - tymi ostatnimi
    do czasu :-)

    J.

  • 34. Data: 2023-05-29 18:40:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2023 o 18:39, J.F pisze:

    > Wjechac bedzie mozna tylko rowerem, CNG i wodorowym - tymi ostatnimi
    > do czasu :-)

    A jak pisałem, że w całej tej elektrorewolucji chodzi o to żeby plebs
    nie miał samochodów i płacił za prąd jakby miał to byłem szur;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-05-29 20:10:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 18:38, Shrek pisze:
    > Masz spalinkę - zakazać:P

    To by było logiczne ale przepisy unijne nie znają takiego terminu ;)

  • 36. Data: 2023-05-29 20:15:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 18:39, J.F pisze:

    > Pare pozarów jeszcze i
    > -masz benzyne - nie wjedziesz,
    > -masz diesla - nie wjedziesz.

    Ale niemieckim spaliniakiem zatankowanym niemieckim paliwem które
    powstało z roślin które kiedyś wchłonęły CO2...

    JUŻ MOŻNA BĘDZIE ;)

  • 37. Data: 2023-05-29 20:21:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 18:40, Shrek pisze:
    > to byłem szur;)

    Byłeś ukrytym Konfederatą ;-)

    Cieszę się że nie zmieniłeś zdania.

    Bo Niemcy potrafią zmienić zdanie ;=-)

  • 38. Data: 2023-05-29 23:04:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.05.2023 o 18:40, Shrek pisze:

    > A jak pisałem, że w całej tej elektrorewolucji chodzi o to żeby plebs
    > nie miał samochodów i płacił za prąd jakby miał to byłem szur;)

    Prawie dobra teoria, brakuje jeszcze wrzucić kość niezgody, żeby się
    napierdalali, więc się napierdalają ci, którzy majo PV z blokersami
    :D...a ktoś zarabia.

    Generalnie mam to w piździe, bo będę jeździł spaliną aż do grobu.
    Ostatnie życzenie moje będzie takie, że chcę jechać na spalinie w
    trumnie a nie na Melexie :D...chociaż wiem, że mogą to olać, wtedy będę
    ich straszył :D

    Koń aż się onanizował, jak kiedyś pochwaliłem prątka i napisałem, że to
    JEDNO z niewielu "paliw/prąd" który Kowalski może sobie zrobić sam.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 39. Data: 2023-05-30 07:18:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-29 o 23:04, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Prawie dobra teoria, brakuje jeszcze wrzucić kość niezgody, żeby się
    > napierdalali, więc się napierdalają ci, którzy majo PV z blokersami
    > :D...a ktoś zarabia.

    To nie teoria. To przyszłość UE

    > Generalnie mam to w piździe, bo będę jeździł spaliną aż do grobu.

    Nie bądź taki pewny

    > Koń aż się onanizował, jak kiedyś pochwaliłem prątka i napisałem, że to
    > JEDNO z niewielu "paliw/prąd" który Kowalski może sobie zrobić sam.

    Znasz postulat Konfederacji co do robienia sobie prądu?

    Na kogo Ty właściwie głosujesz?