  • 11. Data: 2020-09-21 21:33:01
    Temat: Re: Co jest nie tak - drgania?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f675e8b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Niestety to LPG NIssan Almera 1.5, ale samej benz jest to samo.

    > No, jak się nie doda gazu, to może zgasnąć.

    Przy zepsutym zapłonie właśnie jak się doda gazu to gorzej szarpie.
    W moim tak się działo i była winna cewka zapłonowa. Ale to widac też po
    wypadających zapłonach i drganiach przy zwiększaniu obciążenia na
    silnik np pod górkę.

    > Tam w ogóle ciężko jest mi wyczuć sprzęgło. Mam wrażenie jakby
    > brało niekoniecznie zawsze w tym samym położeniu. Jakbym się nie
    > starał i tak mi często szarpnie przy zmianie biegów.

    Podobnie miałem kiedy w jednomasowym kole. Przypaliłem docisk
    (spaliłem bo nie było luzu na pedale sprzęgła).

    > widać jak po stronie pasażera podskakuje koniec maski.

    to bardzo duże wibracje albo maska wiotka. Niech druga osoba przy
    otwartej masce patrzy co tak tam lata żeby takie drgania wytworzyc.

    > Jak się doda więcej gazu, to problem znika.

    Trzeba odróżnic czy to silnik słabnie i szarpie, czy da się jeździć bez
    gazu na 1 lub 2, czy da się przejechać np garb zwalniający bez
    dotykania gazu czy słychac wtedy stuki jak przy wrzuconym za wysokim
    biegu, czy wypadaja zapłony. Popatrzeć wtedy na obrotomierz.

    Czy moze to jest problem ze sprzęgłem jak podwyzszysz obroty to
    zasprzęglenie odbywa się na wyzszych obrotach siłowo a układ juz nie
    wpada w rezonans ale za to spalasz stopniowo docisk który w końcu zrobi
    się zerojedynkowy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 12. Data: 2020-09-22 00:32:10
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 września 2020 13:33:03 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > Co tu się odpierdoliło? Tak merytorycznego postu to dawno tu nie było...
    > Niniejszym releguję cię z grupy w myśl zasady, że skrajne wyniki należy
    > odrzucić:P

    Moge se isc precz sam. :)

    A tak na powaznie to ostatnio sie zdoktoryzowalem ze sztrucla i co nieco perspektywy
    nabralem.

    Przez dlugi czas sie uczylem na jednym z kanalow jutubowych i niedawno napisalem do
    gostka ze dziekuje i wogole jest zajebisty. Odpisal mi i okazalo sie ze ma Polskie
    korzenie. A tak cos czulem :)

    A z drugiej strony to na jakichs 4 mechanikow ktorzy tego mojego sztrucla ogarniali
    to 3 tylko wymienialo i kasowalo fhuj kasy, jeden ogarnal co jest ale nie naprawil i
    dopiero jak sam zajrzalem to ogarnalem.
    Taka mundrość hamerykanskich profesjonalistófff...

  • 13. Data: 2020-09-22 06:22:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.09.2020 o 00:32, s...@g...com pisze:

    > A tak na powaznie to ostatnio sie zdoktoryzowalem ze sztrucla i co nieco
    perspektywy nabralem.

    Szacun za post - poważnie.

    --
    Shrek