  • 71. Data: 2011-04-08 07:24:25
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:08:10 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Skądże. Używam i jestem content.

    To jest nas przynajmniej dwóch.

    PS. Dzisiaj dane jest mi przejechać WRC w poprzek (od strony Poznania/do
    A4 w godzinach popołudniowych, to sobie ściągnąłem jakiegoś TG, żeby się
    korku nie nudzić i sobie coś miłego pooglądać/posłuchać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 72. Data: 2011-04-08 08:32:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-07 21:16, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > a) w tunelu inne ograniczenie predkosci,
    > b) i korki sie zdarzaja.
    >
    > W sumie to akcelerometry tanie sa, mozna by wsadzic w navi, kalibrowac
    > na biezaco, i nie mylic sie znaczaco ..

    TomTom seria GO 9x0 posiada takie coś :) - niestety nie miałem okazji
    testować w dłuższym tunelu niż ten w Jędrzychowicach na A4.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 73. Data: 2011-04-08 09:09:23
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > na Androida i iPhone masz po kilkadziesiąt aplikacji robiących z telefonu
    > HUD.
    > Nawet działają. Kwestia tylko pod jakim kątem jest szyba w samochodzie, w
    > kredensie byłby problem.

    Mam HTC HD2. Jest coś na Windows Mobile?
    Tomek

  • 74. Data: 2011-04-08 10:21:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 09:09:23 +0200, Tomek napisał(a):

    > Mam HTC HD2. Jest coś na Windows Mobile?

    Zawsze możesz odpalić Androida z karty :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 75. Data: 2011-04-08 11:06:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie wiem gdzie Rafał umieszcza. Ja umieściłem po prawej stronie kierowcy
    > (mniej więcej po środku szerokości kabiny, nad radiem) tak by górna
    > krawędź była w moim polu widzenia tuż pod linią maski samochodu. Czyli tak
    > jak np. Toyota umieszcza liczniki w niektórych jej pojazdach. W efekcie
    > jest wyżej niż typowa fabryczna nawigacja, ale nie zasłania widoku na
    > drogę i okolicę (a widok maski jest raczej mało istotny). A wlazło 10
    > cali.

    Albo na podszybiu masz kilkanaście cm wolnej wysokości (TIR?), albo jakiś
    kit wciskasz.
    U mnie nawet komórka w tym miejscu już ogranicza widoczność, a toto ma ekran
    ze 3 cale, a Ty piszesz że 10 cali nie ogranicza.

  • 76. Data: 2011-04-08 11:08:39
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]

    jest wyżej niż typowa fabryczna nawigacja, ale nie zasłania widoku na
    drogę i okolicę (a widok maski jest raczej mało istotny). A wlazło 10 cali.

    pzdr
    \SK

  • 77. Data: 2011-04-08 11:13:36
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w

    > To nie lepiej pierdzielnąć sobie ekran 32 cale przed kierownicę i podawać
    > na niego obraz z kamery zamontowanej z przodu? :-)

    MB S klasa ma taki gadżet pokazujący na desce rozdzielczej obraz w
    podczerwieni. Przy pewnej wprawie można prowadzić samochód bez spoglądania
    za przednią szybę.

    Zbigniew Kordan

  • 78. Data: 2011-04-08 11:14:41
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał

    > W sumie czekam na jakieś wyświetlacze na szybie, przed nosem, pewnych
    > informacji.

    Nie ma co czekać, takie rzeczy już są. Np. HUD w BMW.

    ZK

  • 79. Data: 2011-04-08 11:17:52
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Zasłaniasz tym pół szyby, czy w celu kontemplacji nawigacji patrzysz w
    > inne miejsce niż do przodu?

    Pół szyby to chyba w Tico?

    ZK

  • 80. Data: 2011-04-08 11:21:30
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Zawsze możesz odpalić Androida z karty :-)
    >
    > --
    Niby tak, ale Automapy na Androidzie nie odpalę... :-)
    T.