  • 1. Data: 2009-02-11 19:40:08
    Temat: Co to za akcja Canona ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Tutaj jest link
    http://www.fishki.net/comment.php?id=45141

    Bo tak do konca nie rozumiem co ma tu oznaczac kontrabanda.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2009-02-11 19:44:47
    Temat: Re: Co to za akcja Canona ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Tutaj jest link
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=45141
    >
    > Bo tak do konca nie rozumiem co ma tu oznaczac kontrabanda.

    Było kiedyś o tym na grupie. Jeśli dobrze pamiętam, to jest to komisyjne
    niszczenie wadliwego sprzętu, aby nie został przypadkiem wprowadzony na
    rynek przez nieuczciwych pracowników (ale słabo im te niszczenie
    wychodzi, bo ciągle słychać na narzekania na AF Canona :D ).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 3. Data: 2009-02-11 20:19:47
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    f1969 pisze:
    > Spoko, teraz narzeka się na AF w Nikonach.
    > Największy problem mają posiadacze D3.

    ???
    Mógłbyś coś więcej? Grupę czytam bardzo często (co widać chociażby po
    ilości moich postów), ale jakoś nie zauważyłem na narzekanie na AF w
    Nikonach (poza brakiem śrubokręta w najtańszych wersjach).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-02-11 20:25:40
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Spoko, teraz narzeka się na AF w Nikonach.
    > Największy problem mają posiadacze D3.

    Ze jak?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2009-02-11 21:19:21
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    > wychodzi, bo ciągle słychać na narzekania na AF Canona :D ).

    Spoko, teraz narzeka się na AF w Nikonach.
    Tyle kasy a AF do D... 3

    --
    f1969

  • 6. Data: 2009-02-11 21:43:34
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > Spoko, teraz narzeka się na AF w Nikonach.
    > Największy problem mają posiadacze D3.

    ???
    Ty chyba pracujesz w Nikonie bo jedyne co się może po takim zdaniu stać to
    pieśni pochwalne n/t AF Nikona i publiczna egzekucja tego w Canonie (i nawet
    'Canonierzy' tego nie bronią).
    Sprytnie, sprytnie... :)

    Pzdr, MW

  • 7. Data: 2009-02-12 00:58:59
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    f1969 pisze:

    Hej

    > Spoko, teraz narzeka się na AF w Nikonach.
    > Największy problem mają posiadacze D3.
    > Tyle kasy a AF do D... 3

    No, dawno nic odkrywczego nie pisałeś ;P

    Z ostatnich odkryć to chyba było o pozamiatanym Nikonie po premierze
    5d2? Dobrze pamiętam czy może to o słynnego 1d3 chodziło?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2009-02-12 09:11:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-11 21:19:47 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Grupę czytam bardzo często (co widać chociażby po ilości moich postów)

    Chyba raczej widać, że pisujesz dość często... ;-)

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-02-12 10:32:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Chyba raczej widać, że pisujesz dość często... ;-)

    Hmm. Staram się czytać co najmniej to, na co odpisuję :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 10. Data: 2009-02-12 10:53:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Adam Szewczak" napisał
    > Tutaj jest link
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=45141
    >
    > Bo tak do konca nie rozumiem co ma tu oznaczac kontrabanda.

    Nie żadna kontrabanda tylko reportaż z Żytniej.

    adam