  • 1. Data: 2009-02-11 11:38:31
    Temat: Uzywa ktos Zonera do czytania RAWow?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Sssam wlasnie demo, ciekaw jestem opinii:
    http://www.zoner.com/ww-en/photo-studio-professional

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-02-11 11:51:14
    Temat: Re: Uzywa ktos Zonera do czytania RAWow?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Aaaa kontekst jest taki, ze Zoner uzywa kodekow dostarczanych
    przez producentow sprzetu - w kazdym razie w przypadku Lumuxa G1.
    Daje to w efekcie taki sam sposob obrobki obrazu jak z aparatu.

  • 3. Data: 2009-02-11 11:59:34
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Aaaa kontekst jest taki, ze Zoner uzywa kodekow dostarczanych
    > przez producentow sprzetu - w kazdym razie w przypadku Lumuxa G1.

    Taaak, a codec do G1 dziala tylko pod Vista...
    Zeby ich posralo.

  • 4. Data: 2009-02-11 12:05:27
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:51:14 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Aaaa kontekst jest taki, ze Zoner uzywa kodekow dostarczanych
    > przez producentow sprzetu - w kazdym razie w przypadku Lumuxa G1.
    > Daje to w efekcie taki sam sposob obrobki obrazu jak z aparatu.

    A to ciekawe, co piszesz. Bo kodeki do aparatów pod Vistę można ściągnąć ze
    stron producentów (zgodnie z tym co pokazuje MS
    http://www.microsoft.com/prophoto/downloads/codecs.a
    spx), ale że to są te
    same algorytmy co w aparacie, to pierwsze słyszę. Masz jakieś źródła na ten
    temat?

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 5. Data: 2009-02-11 12:36:51
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    spx), ale że to
    > są te same algorytmy co w aparacie, to pierwsze słyszę. Masz jakieś

    Nie mam linka pod reka - gdzies na dPreview pokazywal ktos
    porownanie JPGow z aparatu ze zdjeciami z ACR.
    JPGi z aparatu na wysokim ISO sa ciekawsze (ponoc) niz z ACR -
    Zoner z kodekiem ma pod tym wzgledem dawac efekt jak JPG.

    Nie sprawdzilem tego bo kodeki sa pod Viste only :)

  • 6. Data: 2009-02-11 12:38:45
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 13:36:51 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > Zoner z kodekiem ma pod tym wzgledem dawac efekt jak JPG.
    >
    > Nie sprawdzilem tego bo kodeki sa pod Viste only :)

    Na stronie, której link podałem wczesniej jest też aplikacja szumnie
    nazywana Pro Photo Tools. Delikatnie mówiąc, nazwa na wyrost, ale zdjęcia
    zapisuje z pomocą owych kodeków. Nie masz Visty, ale darmowy jest zarówno
    MS Virtual PC jak i beta Windows 7, która na VPC instaluje się 20 minut.
    Jak byś sprawdził, czy to działa, chętnie poznam twoją na temat tych
    kodeków opinię.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 7. Data: 2009-02-11 12:39:48
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

> [...]

    > Zoner z kodekiem ma pod tym wzgledem dawac efekt jak JPG.
    >
    > Nie sprawdzilem tego bo kodeki sa pod Viste only :)

    Od biedy, to mogę ci zapisać jakiegoś RAWa z tego narzedzia - tylko go
    podeślij/wystaw gdzieś do pobrania.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 8. Data: 2009-02-11 12:51:24
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Taaak, a codec do G1 dziala tylko pod Vista...
    > Zeby ich posralo.

    Dobrze Ci tak ;-) Po co Ci RAWy, jak dobrze naświetlony JPG jest taki
    fajny... ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2009-02-11 12:58:28
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 13:58:36 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Co to znaczy "dobrze naświetlony"?

    jak jest fajny, to jest dobrze naświetlony
    --
    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 10. Data: 2009-02-11 12:58:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>