  • 1. Data: 2022-03-15 10:49:12
    Temat: Co to za gniazdo (niby małe USB)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://i.imgur.com/Cd0WIOA.png

    Co to za standard małego USB?
    Niby jest to microUSB, ale nie pasuje.

    Mam taki kabel i nie wiem od jakiego sprzętu. Jeżeli wyrzucę, to okaże się być
    potrzebny :)

    Jeszcze ma jakiś filtr przy wtyczce tej "microUSB"

  • 2. Data: 2022-03-15 11:54:57
    Temat: Re: Co to za gniazdo (niby małe USB)
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 15.03.2022 10:49, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > potrzebny :)
    >
    > Jeszcze ma jakiś filtr przy wtyczce tej "microUSB"

    Jest podobny do kabla do aparatów fotograficznych Olympus, który służy
    do ładowania aparatu i przesyłania zdjęć.

  • 3. Data: 2022-03-15 18:14:02
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 15.03.2022 o 10:49, r...@k...pl napisał:

    > https://i.imgur.com/Cd0WIOA.png
    >
    > Co to za standard małego USB?
    > Niby jest to microUSB, ale nie pasuje.

    Przy sprzęcie foto-filmowym były takie wynalazki.
    Szczególnie celował w tym Panasonic. Przydasie.

  • 4. Data: 2022-03-15 19:59:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:g5o03hdmirj0mlitpbflb5qcb2kn7hhn7c@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > https://i.imgur.com/Cd0WIOA.png
    >
    > Co to za standard małego USB?
    > Niby jest to microUSB, ale nie pasuje.
    >
    > Mam taki kabel i nie wiem od jakiego sprzętu. Jeżeli wyrzucę, to
    > okaże się być potrzebny :)

    do aparatów foto
    nie wyrzucaj

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2022-03-15 21:52:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Olympusa ani Panasonica nie mam (mam Sony, ale tam jest standardowe micro).
    Będę musiał przejrzeć zarchiwizowane Pentagramy czy Benq.

  • 6. Data: 2022-03-16 12:31:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Standardowe" micro też były co najmniej dwa różne.
    Np. do Nikona nieco wyższe (grubsze).

    -----

  • 7. Data: 2022-03-17 00:56:10
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Ja mam taki kabel od aparatu BenQ G1.

    In article <3...@4...com>, r...@k...pl
    says...

  • 8. Data: 2022-03-17 08:58:35
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 17.03.2022 o 00:56, Gil napisał:

    > Ja mam taki kabel od aparatu BenQ G1.

    A ja mam w dupie gnojków odpisujących nad cytatem.
    To tak, żebyś wiedział, pierwszy i ostatni raz.