  • 1. Data: 2022-03-16 12:30:03
    Temat: Mala listwa przeciwzaklóceniowa bez wylacznika
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Potrzebuję małą (2-4 gniazda) listwę przeciwzakłóceniową (po zasilaniu 230 V idzie
    impuls przy włączaniu/wyłączaniu tradycyjnej
    dławikowej oprawy świetlówkowej resetujący podłączoną elektronikę zegara sterującego)
    bez wyłącznika (żeby dziecko czy zwierzę nie
    odcięło przypadkowo zasilania), chętniej plastik niż metal - ktoś coś?

  • 2. Data: 2022-03-17 11:07:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 16.03.2022 12:30, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > sterującego) bez wyłącznika (żeby dziecko czy zwierzę nie odcięło
    > przypadkowo zasilania), chętniej plastik niż metal - ktoś coś?

    Kupić z wyłącznikiem, rozkręcić i puścić druty z pominięciem wyłącznika
    lub po prostu zewrzeć jego styki?

  • 3. Data: 2022-03-19 09:18:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest to jakiś wariant, ale te co miałem to trzeba rozwiercać (zanitowane), a
    rozwiercania metalu w plastikowej obudowie nie
    praktykowałem.
    Stąd pytam, bo może ktoś ma w rękach jakiś konkretny model.
    BTW te wyłączniki są po to, żeby sprzątaczka odkurzaczem wyłączyła pięć komputerów na
    raz?

    -----

  • 4. Data: 2022-03-20 18:56:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 19.03.2022 09:18, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Stąd pytam, bo może ktoś ma w rękach jakiś konkretny model.
    > BTW te wyłączniki są po to, żeby sprzątaczka odkurzaczem wyłączyła pięć

    Nie wiem, korzystam z wyłącznika kiedy wyjeżdżam, aby to wszystko, co
    teraz nie ma wyłączników naprawdę odcinających zasilanie, nie pobierało
    prądu. Więc dla mnie jest użyteczny.

    Można jeszcze przez szpary w wyłączniku wlać żywicę epoksydową i
    zablokować klawisz.

  • 5. Data: 2022-03-30 02:31:38
    Od: Swift <p...@g...com>

    Kup zwykłą listwę bez wyłącznika. Wiele jest złożonych na wkręty, a nie na nity. Kup
    odpowiedni warystor za parę złotych i dołóż go do listwy. Większość listew
    przeciwzkłóceniowych też ma tylko warystor, choć te prawdziwe mają jeszcze specjalny
    dławik. Jeżeli problemem są impulsy przy włączaniu/wyłączaniu świetlówki to warystor
    powinien wystarczyć. Z doborem warystora pomogą zapewne na grupie:
    https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika
    PP

  • 6. Data: 2022-03-30 07:43:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.03.2022 02:31, Swift wrote:
    > Z doborem warystora pomogą zapewne na
    grupie:https://groups.google.com/g/pl.misc.elektroni
    ka

    O ile nie odpiszą że listwa jest z czarnej listy. A nie to nie ta grupa ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz