  • 1. Data: 2020-10-02 23:16:07
    Temat: Co tu wlutować?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    W pewnym urządzeniu, okazało się po podpięciu oscyloskopu, jest
    funkcjonalny UART. Wiem już że jest na nim kilka rzeczy które chciałbym
    posprawdzać.

    W płytce jest takie oto pole lutownicze:

    https://drive.google.com/file/d/1BDIOJHp1sc93D2gI4Xy
    MnrQ-Gh7yIC_A/view?usp=sharing

    Ktoś może poznaje pod jaki rodzaj gniazda jest ten footprint?
    Prawdopodobnie to gniazdo poziome.

  • 2. Data: 2020-10-03 13:06:36
    Temat: Re: Co tu wlutować?
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 02.10.2020 23:16, heby wrote:
    > W pewnym urządzeniu, okazało się po podpięciu oscyloskopu, jest
    > funkcjonalny UART. Wiem już że jest na nim kilka rzeczy które chciałbym
    > posprawdzać.
    >
    > W płytce jest takie oto pole lutownicze:

    Ja mam zrobione igły pomiarowe na drutach 2,5mm^2, na magnesach.
    Sprawdza się, aczkolwiek mam w planie jeszcze to udoskonalić.
    Jeśli miałbym z tego uart-a korzystać stale, to raczej kabelki i gniazdo
    na zewnątrz obudowy.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2020-10-03 13:20:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/10/2020 13:06, Mirek wrote:
    > Ja mam zrobione igły pomiarowe na drutach 2,5mm^2, na magnesach.

    Nie no, ok, mam też takie druciarstwo, ale skoro projektant
    zaprojektował gniazdko to rozglądam się za takim, będzie estetyczniej i
    wygodniej. Tu nie ma prolemu, tylko ciekawość.

  • 4. Data: 2020-10-03 19:53:00
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 02.10.2020 o 23:16, heby pisze:
> [...]
    MnrQ-Gh7yIC_A/view?usp=sharing

    > Ktoś może poznaje pod jaki rodzaj gniazda jest ten footprint?
    FFC 3 pin?
    Pytanie jaki jest raster pinów...
    https://pl.aliexpress.com/item/32362393616.html

    --