  • 1. Data: 2009-03-11 18:06:26
    Temat: Co zrobić by nagrywarka nagrywała DVD-RAM
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Mam Liteona SOHW-1653S firmaware: CS0T
    Ze specyfikacji wynika że nie obsługuje płytek DVD-RAM czy da się coś z nią
    zrobić by je obsługiwała?

  • 2. Data: 2009-03-11 20:49:11
    Temat: Re: Co zrobić by nagrywarka nagrywała DVD-RAM
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam Liteona SOHW-1653S firmaware: CS0T
    > Ze specyfikacji wynika że nie obsługuje płytek DVD-RAM czy da się coś z
    > nią zrobić by je obsługiwała?

    Wymienić na model nagrywający DVD-RAM

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-03-11 23:54:33
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wymienić na model nagrywający DVD-RAM

    A tak na serio?
    Kiedyś mogłem odpowiednim firmwarem przerobić nagrywarkę Teac na Liteona by
    zdjąć z niej Region. Zastanawiam się czy można w jakiś sposób zmodyfikować
    firmware nagrywarki by widziała i nagrywała płytki DVD-RAM