  • 1. Data: 2009-03-11 15:37:12
    Temat: Jaki monitor LCD 22" (HD?)
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Szukam i szukam i znaleźć nie mogę - jakiegoś jednego konkretnego monitora,
    który wyróżniałby się na tle konkurencji.
    Potrzebuję monitora 22" do zastosowania domowego - od obróbki zdjęć po gry,
    więc maksymalnie uniwersalnego (choć bardziej zależy mi na bardziej biurowej
    stronie jakości).

    Początkowo chciałem kupić NEC-a EA221WM (nie-HD) - z tego co wyczytałem,
    oferuje niezłą jakość obrazu i bogatą funkcjonalność (pivot, regulacja
    wysokości, hub USB). Cena sugerowana (i podawana w testach) ok. 1000-1100
    zł, ale kupienie go w tej cenie w wersji czarnej już nie jest aż takie
    proste (w moim mieście ~1300 zł).

    Pomyślałem więc, że skoro mam wydać 1300 zł, to może warto już kupić coś z
    większą rozdzielczością (ale nadal 22" - większe oglądałem i nie chcę)? Ale
    tu znów zaczyna się żmudny proces szukania, oglądania, wybierania...

    Może moglibyście pomóc?

    Wymagania pozajakościowe: cena maksymalnie do 1500 zł, czarny (najlepiej
    matowy), bardzo mile widziane pivot, USB.

    Czekam na Chipa z prenumeraty - jest w nim test monitorów HD. Może ktoś
    mógłby uchylić rąbka tajemnicy i podać parę modeli z czołówki tego testu?