  • Data: 2021-08-06 10:17:35
    Temat: Conexant i 5 GHz
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miał ktoś problemy techniczne z Conexantem (modemorouter UPC)?
    Często nie działa u mnie pasmo 5 GHz - niby SSID widać, a nie da się połączyć ( z
    różnych urządzeń).
    Do tego zaczęły się problemy z ethernetem (jakby fizyczny brak połączenia, gasnące
    diody kontrolne w switchu), ale 2,4 GHz działa
    zawsze jak z nut.
    Po paru sesjach telefonicznych ze wsparciem (reset, aktualizacja, zmiana kanału)
    zamówiłem na dziś technika do mieszkania, ale może
    powinienem coś wiedzieć żeby nie spuścił na drzewo?