  • 1. Data: 2010-03-12 09:19:05
    Temat: Corsa B - wysiadły TYLKO tylne światła
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    Witam

    Gdzie szukać przyczyn takiego stanu rzeczy:
    na autostradzie kilka samochodów z tyłu mi "mrugało", więc zatrzymałem się i
    obejrzałem autko. Okazało się, że nie ma tylnych śwateł :[
    Przednie działają, kierunkowskazy działają, światła stopu (po naciśnięciu
    hamulca) również, a ni z tego ni z owego obie tylne lampy ni diabła :-(
    Padły chyba jednocześnie (przypuszczam - pewności brak).
    Sprawdziłem bezpieczniki - wszystko OK.
    Przełożyłem żarówki stopu (działające) do innych gniazd - niestety dalej
    świateł brak. Zakładam więc, że żarowki też są OK.
    Nim pojadę do elektryka (diabli wiedzą, ile kasują za jakąś diagnozę i
    naprawę...) szukam podpowiedzi/pomocy u Was.
    Gdzie jeszcze warto zerknąć, co może być powodem usterki jw. ?

  • 2. Data: 2016-01-10 09:29:23
    Od: s...@o...pl

    Temat stary, ale właśnie miałem identyczną sytuację.
    Czy możesz napisać co było przyczyną?

  • 3. Data: 2016-01-11 14:44:02
    Temat: Re: Corsa B - wysiadły TYLKO tylne światła
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>