  • 1. Data: 2010-03-12 08:39:39
    Temat: Początek sezonu F1 - transmisja on-line
    Od: Chris <a...@b...pl>

    http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorspo
    rt

    Jak by ktoś chciał pooglądać a nie ma TV :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 2. Data: 2010-03-12 08:47:15
    Temat: Re: Początek sezonu F1 - transmisja on-line
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Chris napisał(a):
    > http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorspo
    rt
    > Jak by ktoś chciał pooglądać a nie ma TV :)

    Dzienx - ja już bez tv 7 lat żyję i jedyne czego mi czasem brakowało, to
    sportów motorowych. Co prawda nie aż tak, żeby szukać, bo pewnie sam bym coś
    w sieci znalazł, ale skoro mam "na talerzu" to z chęcią czasem zajrzę.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!