  • 1. Data: 2010-03-21 10:22:58
    Temat: Corsa CTDI - temp otoczenia -4°C ?
    Od: .he(R)sk. <wc15€bigbrednie@interia.pl>

    Corsa C 1.3 CDTI 04.

    Powtarzajacy sie sporadycznie (przy temp ujemnych) blad P0683.
    Swiece sprawne, prad ok 10A, po ok 15-20 sek spada do zera.

    Po podłączniu interfejsu zarowno przez OP-COM jak i OpelScanner
    W kazdej sytuacji i przy roznej temperaturze otoczenia odczyt
    temp otoczenia (ambient temp) wynosi: -4C. Oczywiscie na TID(?)
    temp jest bliska temp otoczenia czyli rzeczywistej.

    Dane (wczorajsze, temp +10) spisane przez mechanika/elektryka.

    Wg op-com

    Temperatura cieczy chłodzącej - 18 °C
    Temperatura paliwa - 12 °C
    Temperatura powietrza wlotowego - 15 °C
    Temperatura Otoczenia - -4 °C

    wg OpelScanner (po kilkunastu minutach)

    Outside Sensor Temp - 13°C
    Outside temp - 11°C
    Coolant Temp - 46°C
    Intake air temp - 19°C
    Fuel temp - 19°C
    Ambient temp - -4°C

    O co tu chodzi ? Moze ktos sprawdzic u siebie ?

    --

    HeSk

  • 2. Data: 2010-03-21 22:01:47
    Temat: Re: Corsa CTDI - temp otoczenia -4°C ?
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik ".heRsk." <wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Ambient temp - -4°C
    Cos mi sie kojarzy, ze w Opel Skanerze to jest temperatura
    z przeplywomierza... no ale nie jestem pewien na 100%