  • 11. Data: 2023-04-24 21:18:07
    Temat: Re: Coscie tak cicho hejterzy?
    Od: K <...@w...pl>

    On 24/04/2023 14:41, _Master_ wrote:

    > To wg Ciebie DUŻO. Ogromny skok ludzkości w XXI wieku? ;-)

    Jesli to prawda to moim zdaniem jest to duzy postep.

    > A jaka cena?

    Nie wiem. Dopoki mnie nie zmusi ustawodawca to nie kupie.

  • 12. Data: 2023-04-25 21:46:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-24 o 21:17, K pisze:

    > wogowo-objetosciowe ;) czyli 500Wh z kilograma zamiast 250-290Wh albo ta
    > sama pojemnosc przy o polowe mniejszej wadze.

    500kWh z kilograma, to już zahacza o szczególną
    teorię względności :-). Kiedyś tłumaczyłem googlem
    jakiś artykuł dotyczący napędzania tarczy
    czymś w rodzaju grawitonu (?), więc kto wie do czego
    tam dojdą zamiast baterii.