  • 1. Data: 2010-02-16 18:02:28
    Temat: Avensis kombi 2,0 147 KM - opinie
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    Co sądzicie o silniku w Toyocie Avensis 2,0VVTi 147KM?
    Jak się sprawuje, co się psuje?
    Jak przyspiesza?
    Może ktoś jeździ takim autem i napisze o plusach i minusach.
    --
    M.

  • 2. Data: 2010-02-16 22:09:17
    Temat: Re: Avensis kombi 2,0 147 KM - opinie
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 16 Lut, 18:02, MariuszM <u...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Co sądzicie o silniku w Toyocie Avensis 2,0VVTi 147KM?

    Ktory rocznik?
    Polecam zapytac sie na www.avensis.info.
    Ja osobiscie mam 1.8vvti z 2001r, do silnika mam tylko dwa zarzuty:
    - troche za duzo oleju bierze
    - cewki powinny mniej kosztowac ;)

  • 3. Data: 2010-02-16 22:12:34
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-16 22:09, badzio pisze:

    > - troche za duzo oleju bierze

    Ile to jest dużo oleju, a ile za dużo, a ile w sam raz?

  • 4. Data: 2010-02-16 22:27:12
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Ile to jest dużo oleju, a ile za dużo, a ile w sam raz?

    duzo okolo 200-300 ml /1000km
    za duzo to powyzej :-)
    w sam raz = zero / śladowo

    4872 (20100216) __________

  • 5. Data: 2010-02-17 07:59:46
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-16 22:09, badzio pisze:

    > Ktory rocznik?
    2004 r.

    --
    MM

  • 6. Data: 2010-02-17 08:01:41
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-16 22:09, badzio pisze:

    > Ktory rocznik?

    z 2005 r.

    MM.

  • 7. Data: 2010-02-17 10:55:55
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    badzio pisze:

    > Ktory rocznik?
    > Polecam zapytac sie na www.avensis.info.
    > Ja osobiscie mam 1.8vvti z 2001r, do silnika mam tylko dwa zarzuty:
    > - troche za duzo oleju bierze
    > - cewki powinny mniej kosztowac ;)

    a ile Ci te 1,8 pali?

  • 8. Data: 2010-02-17 11:00:26
    Od: michail <R...@c...barg.cy>

    W dniu 2010-02-16 18:02, MariuszM pisze:
> [...]
    > Jak się sprawuje, co się psuje?
    > Jak przyspiesza?
    > Może ktoś jeździ takim autem i napisze o plusach i minusach.

    Mamy w firmie Avensis sedan z tym silnikiem. Do plusów zaliczyć można
    niezły komfort jazdy w przepisowych prędkościach i bezawaryjność (w
    przeciwieństwie do 2.0 D4D). Minusy to fatalna "mułowatość",
    przyspieszenia bez redukcji nieraz do trójki nie ma... a wtedy jest
    głośno i nieekologicznie ;-)

    --
    Michail

  • 9. Data: 2010-02-17 11:29:52
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 17 Lut, 10:55, Jacek <m...@s...pl> wrote:
    > a ile Ci te 1,8 pali?

    Zalezy od kierowcy ;)
    A powaznie - najmniej (w trasie) to chyba 7.5l ale to byla pierwsza
    dluzsza przejazdzka tym autem, pusta droga (niedziela w poludnie), nie
    mialem AC wiec jechalem spokojnie ;) Pomijajac ten jeden wybryk to
    trasa - ~8-8.5. Miasto - 10-11l
    Zona ma lzejsza noge wiec wiec po miescie ma duzo lepszy rezultat - ok
    9l :)
    Wyniki nie na podstawie komputera (ktory oszukuje) tylko zatankowane
    paliwo/przejechany dystans

  • 10. Data: 2010-02-17 11:51:31
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    badzio pisze:

> [...]
    > 9l :)
    > Wyniki nie na podstawie komputera (ktory oszukuje) tylko zatankowane

    Ciekawe, na wlasne oczy widzialem jak ten samochod palil 13,4 litra (60
    letni kierowca - TRASA!)
    Pytalem o to tego kjieroce, poniewaz ludzie w necie (autocentrum)
    pisali, ze to ma kosmiczne spalanie...