  • 1. Data: 2010-02-16 15:20:09
    Temat: Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    W pelni elektryczny "Volt" z przedluzonym zasięgiem poprzez użycie
    generatora spalinowego zasilającego baterie będzie produkowany
    w fabryce w stanie Michigan i ma wejść na rynek w Kalifornii przed
    końcem tego roku. W następnej kolejności wejdzie na rynek Michigan
    i pozostałe stany. Tak uslyszałem w niedzielę, na chicagowskim AutoShow.
    W Europie ma się to nazywać Opel Ampera :-)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
    Wygląda bardzo ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza do użytku po mieście.

  • 2. Data: 2010-02-16 16:11:15
    Temat: Re: Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 08:20:09 -0600, Pszemol wrote:
    >W pelni elektryczny "Volt" z przedluzonym zasięgiem [...]
    >Wygląda bardzo ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza do użytku po mieście.

    No to czekamy na:
    -raport ze sprzedazy [juz widze te komune: zapisy, kolejki, komitety
    kolejkowe :-)]

    -raport z sytuacji sieci energetycznej,

    -raport ze zmian podatkow :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-02-16 16:39:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > No to czekamy na:
    > -raport ze sprzedazy [juz widze te komune: zapisy, kolejki, komitety
    > kolejkowe :-)]

    Cena Panie, cena - jesli ma to byc miejskie autko, to cena musi byc miejska.

    > -raport z sytuacji sieci energetycznej,

    Tu moze byc problem.

    > -raport ze zmian podatkow :-)

    Jedyna mozliwosc, to ryczalt...

    Jak zwykle w ciemnych barwach :)
    Ale jaki ladny ... jak na elektryczny.

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-02-16 16:58:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
    > Ale jaki ladny ... jak na elektryczny.

    Widziałem podobny produkt marki KIA - dużo ładniejszy.
    Tylko jakiś taki mały w środku - chyba na skośnookich
    projektowany i Polakowi z ponad 180cm wzrostu ciężko
    będzie się tam za kierownicą zmieścić wygodnie...

    No i nie ma takiego jak w Chevy generatora przedłużającego
    zasięg... a to jest poważna wada bo prąd z baterii Ci się może
    w szczerym polu skończyć i kicha.

  • 5. Data: 2010-02-16 19:54:10
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
    > Wygląda bardzo ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza do użytku po mieście.

    W Kaliforni z uwagi na lagodny klimat pewnie sie to sprawdzi - ja poczekam z
    zakupem az przejdzie pomyslne
    testy na Alasce :)

    pzdr

  • 6. Data: 2010-02-16 20:01:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <p...@d...pl> wrote in message

    > W Kaliforni z uwagi na lagodny klimat pewnie sie to sprawdzi - ja
    > poczekam z zakupem az przejdzie pomyslne
    > testy na Alasce :)

    Debiutują w Kalifornii bo tam jest dobry klimat finansowy i ekologiczny.

  • 7. Data: 2010-02-17 03:51:19
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "Pszemol"
    > Tak uslyszałem w niedzielę, na chicagowskim AutoShow.

    Jest w ogole cos nowego na tych targach w tym roku? Bo ten Volt to juz
    tam byl na wystawie rok temu...

    Jest nowa Beemka 5-series?

    Pozdr.
    Pete

  • 8. Data: 2010-02-17 22:05:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    > "Pszemol"
    >
    > Jest w ogole cos nowego na tych targach w tym roku? Bo ten Volt to juz
    > tam byl na wystawie rok temu...
    >
    > Jest nowa Beemka 5-series?

    Było dużo ciekawych rzeczy, ale na beemki nie zwróciłem uwagi.
    Odżałuj te 11 dolców i sam się przekonaj co nowego... :-)

  • 9. Data: 2010-02-18 04:31:52
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "Pszemol" wrote
    > Odżałuj te 11 dolców i sam się przekonaj co nowego... :-)

    No wlasnie znajomy mowil ze lipa... ale i tak sie przejde. Kobita sie
    rozglada za samochodem, wiec moze cos jej wpadnie w oko...

    Pozdr.
    Pete

  • 10. Data: 2010-02-18 09:39:49
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > i pozostałe stany. Tak uslyszałem w niedzielę, na chicagowskim
    > AutoShow. W Europie ma się to nazywać Opel Ampera :-)

    Z tego co wyczytalem ma miec 10 lat gwarancji na akumulatory - bedzie mial
    kolosalny spadek wartosci chyba ze
    po kilku latach zaczna masowo ginac nowe auta a malo uzywane "okazyjne"
    ogniwa pojawia sie na ebayu :)