  • 1. Data: 2004-09-24 16:44:31
    Temat: Crowley - Profesjonalna Firma :-)
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Witam

    Wczoraj Crowley zaliczył pad okolo 20.30 mam wszytsko na wykresach
    probkowanie co 5sek. Wyslalem email do BOA z zapytaniem co jest grane?
    Nie odpowiadaly nawet ich NSy.

    Dostałem email z BOA:

    "Po sprawdzeniu przez Dział Utrzymania Sieci uprzejmie informuję, że we
    wspomnianym przez Pana okresie nie odnotowaliśmy przerw w działaniu
    Pańskiego łącza. Statystyki jego obciążenia przesyłam w załącznikach."

    Wyslal mi statystyki koles z probkowaniem co godzine.

    No rece mi opadly !

    Juz dzisiaj dzwonilem ze im wysylalem ststystyki, ze niedzialalo nic.
    Ststystyki z roznym probnkowaniem co 5sek. co 5min. a Oni uparcie ze nic
    sie nie dzialo. Dziwne mi sie najwyrazniej zdawalo ze lezala ich siec ?
    No i co z tym profesjonalizmem czynic ?

    --
    VoMi7

  • 2. Data: 2004-09-24 19:48:10
    Temat: Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    VoMi7 wrote:

    > No i co z tym profesjonalizmem czynic ?

    Zmienić operatora? Na np. GTS, który chyba w akcie desperacji z powodu
    kiepskich wyników sprzedaży potrafi ostro zjechać z cenami, utrzymując
    jeszcze jakość?

    --
    TOM
    TS635-RIPE MAN Administrator

  • 3. Data: 2004-09-24 20:07:04
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zmienić operatora? Na np. GTS, który chyba w akcie desperacji z powodu
    > kiepskich wyników sprzedaży potrafi ostro zjechać z cenami, utrzymując
    > jeszcze jakość?

    mam niemile przygody z GTSem :-)

    szefostwo twierdzi raz ze mozna mi spiac lacze raz ze nie mozna :P to
    jak oni sami nie wiedza to ja nie wiem tymbardziej :-)

    juz chyba polpaka po zimie wykupie bo mam wielu znaomych z tym i jakos
    nie nazekaja mowia ze stabilnie polaczenie trzyma i padow nie maja.

    nieoficjalnie wiem z i lottek planuje uciekac od crowleya. admini jakos
    w ostatnim czasie badzo zmienili o nich zdanie po padach dosyc czestych.

    Zaginiony handlowiec z profuturo dzisiaj sie do mnie odezwal i twierdzi
    ze jednak moze mi zestawic linka cir=eir (2 miesiace temu jeszcze wg
    niego bylo to niepotrzebne bo mieli strasznie duzo miejsca na laczach hyhy)

    no i co robic ?:P

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-09-24 20:26:17
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zmienić operatora? Na np. GTS, który chyba w akcie desperacji z powodu
    > kiepskich wyników sprzedaży potrafi ostro zjechać z cenami, utrzymując
    > jeszcze jakość?

    Akty desperacji? Kiepskie wyniki? Pierwsze slysze....

    Ostatnio prasa troche pisala na temat dobrych wynikow sprzedazy,
    nawet cos z tego udalo mi sie znalezc na www:

    http://egospodarka.pl/article/articleview/5809/1/11/

    Pozdr :)

  • 5. Data: 2004-09-24 20:26:36
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zmienić operatora? Na np. GTS, który chyba w akcie desperacji z powodu
    > kiepskich wyników sprzedaży potrafi ostro zjechać z cenami, utrzymując
    > jeszcze jakość?

    Hmmm. Tez ostatnio mialem problemy z Crowley-em. Podobne:

    kilkuminutowa przerwa w dzialaniu wszystkiego potem powrot do normy;
    mialem tak 3x w tym tygodniu; za kazdym razem nie dluzej niz 2-3 minuty
    ale bardzo wkurzajace; BOA twierdzi ze wszystko dziala ok;

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 6. Data: 2004-09-24 21:00:59
    Od: Jan Nowocki <b...@b...lst.pl>

    VoMi7 <v...@n...altanet.pl> wrote:

    > no i co robic ?:P

    Uczynie Ciebie bogatym. Zbaw polski internet i zostan ISP. Jak sam
    widzisz na rynku brakuje powaznego gracza, Ty bedziesz tym pierwszym.

    Przestan sie juz wyplakiwac, bo zaczynasz wpadac w syndrom pingmastera.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-09-24 21:02:42
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Akty desperacji? Kiepskie wyniki? Pierwsze slysze....

    Wnioskuję po kilku akcjach, jakie miały miejsce u mnie i w pobliżu :) Bo jak
    inaczej wytłumaczyć nagłe uderzanie do klientów, z którymi ni w ząb
    wcześniej nie dało się dogadać - ze sporo gustowniejszą ceną niż pół roku
    temu, próby sprzedania mi kolejnych megabitów w ostatnim dniu sierpnia za
    niemal równie gustowną cenę, itp? :) Mnie ciężko jest nabrać na "promocję"
    :)

    > http://egospodarka.pl/article/articleview/5809/1/11/

    Marketing :) ale byłbym ostrożny z hurraoptymizmem - wszak to dane dotyczące
    pierwszego półrocza, czyli za okres sporego zamieszania na rynku i masowej
    ucieczki klientów z MAN-ów po aferze z Tepsą - w tym chyba deal roku -
    przejęcie Allegro. Teraz trzeba utrzymać założone przez prezesów tempo
    wzrostu, co przy stabilizującej się styuacji na rynku może już nie być takie
    proste.

    Uszanowania!

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 8. Data: 2004-09-24 21:05:38
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > mam niemile przygody z GTSem :-)
    > szefostwo twierdzi raz ze mozna mi spiac lacze raz ze nie mozna :P to
    > jak oni sami nie wiedza to ja nie wiem tymbardziej :-)

    Masz racje.. to, ze raz mowili tak, a raz tak to sa "niemile przygody".
    Stary, kazdy twoj post wyolbrzymia kazda sytuacje. Na codzien tez taki
    jestes? :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2004-09-24 21:30:59
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > niemal równie gustowną cenę, itp? :) Mnie ciężko jest nabrać na "promocję"

    Coz, ceny przeciez spadaja i przez pol roku sporo sie zmienilo. A ostatni
    dzien sierpnia? Taka specyfika firmy i nie ma tutaj nic nowego, co moznaby
    nazwac aktem desperacji.

> [...]
    > prezesów tempo wzrostu, co przy stabilizującej się styuacji na rynku może

    Oczywiscie ze marketing, ale taki marketing nie moze posuwac sie za daleko.
    Poza tym z roku na rok nie mozna wciskac marketingowej sciemy, jezeli nie
    ma ona jakiegos podparcia, bo wszystko latwo i szybko rozpoznaja klienci.

    Aaa, zauwaz tez ze samo Allegro nie napedzi 10% wzrostu przychodow.

    > Uszanowania!

    Rowniez :)

  • 10. Data: 2004-09-24 21:46:38
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Coz, ceny przeciez spadaja i przez pol roku sporo sie zmienilo. A ostatni
    > dzien sierpnia? Taka specyfika firmy i nie ma tutaj nic nowego, co moznaby
    > nazwac aktem desperacji.

    OK, ale punktu widzenia klientów, którzy płacą u Was nadal b. wysokie
    stawki, można takie akcje w ten sposób zinterpretować. W takim razie,
    erhm... cóż, czekam w takim razie na propozycję aneksu do umowy :)

    > Aaa, zauwaz tez ze samo Allegro nie napedzi 10% wzrostu przychodow.

    A to oczywiste :) Ale w słupkach sprzedaży prezentuje się (prezentowało się)
    nieźle, right? :)

    Uszanowania :)

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator