  • 1. Data: 2004-09-23 08:44:47
    Temat: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Od poniedziałku wieczór bodajże nie działają ich serwery. We wtorek udało mi
    się też ostatni raz do nich dodzwonić :(. Że niby jakas awaria i do wieczora
    we wtorek miała zostać usunięta. Dziś już jest czwartek i dalej wszystko
    leży. Z tego co wiem, firma ta hostinguje mnóstwo polskich domen, w tym
    kilka moich. Czy wiecie coś więcej na ten temat? Czy mam szukać innego
    dostawcy?

    Pzdr,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-09-23 11:20:53
    Temat: Re: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Czy mam szukać innego
    > dostawcy?

    zdecydowanie

    pzdr.
    Michal

    ps. to byla moja prywatna opinia

  • 3. Data: 2004-09-23 14:39:05
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dalej wszystko leży. Z tego co wiem, firma ta hostinguje mnóstwo
    > polskich domen, w tym kilka moich. Czy wiecie coś więcej na ten temat?

    Przde chwilą odebrałem telefon od jednego z klientów tej firmy. Jak się
    okazało klient ten trafił do nas nie mogąc dodzwonić sie do swojego
    dostawcy, zaś po sprawdzeniu we WHOIS okazało się, że jego domena posiada
    secondary DNS na jednym z naszych nameserverów. Wynika to prawdopodobnie z
    faktu, że serwer dedykowany poland.dragontiger.com był swego czasu ( w 2000
    roku !) kolokowany u nas, i hostowane na nim domeny miały wpis w naszym
    secondary.
    Ponieważ - jak widzę - sytuacja jest poważna proponuję wszystkim klientom,
    aby sprawdzili czy ich domena nie posiada wpisu na secondary.hor.net.pl.
    Jeśli tak, to możemy pomóc stawiając od ręki serwery wirtualne, które
    natychmiast zaczną działać. Gdyby ktoś był zainteresowany - proszę o maila.

    --
    Z#

  • 4. Data: 2004-09-23 14:39:23
    Od: "Telsil Zabrze" <4...@t...com.pl>

    Właśnie moje domeny też umarły,
    - kto nas przejmie?
    są chętni, można składać poważne propozycje :)
    Władek
    t...@o...usun_to.pl
    serio ....

  • 5. Data: 2004-09-23 19:32:20
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Jeśli tak, to możemy pomóc stawiając od ręki serwery wirtualne, które
    > natychmiast zaczną działać. Gdyby ktoś był zainteresowany - proszę o maila.

    ej misiu kolorowy, ale bez reklam na tej grupie, ok? (no chyba, ze chcesz to robic za
    friko)

    pzdr.
    Michal

  • 6. Data: 2004-09-23 20:19:39
    Temat: Re: and.pl / dragontiger / indigo-profit - co sie dzieje???
    Od: "grajk" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Ja równiez jestem posiadaczem serwera w jednej z ich opcji i nie wiem co mam
    teraz robić bo nawet jak będę zmuszony do wykupienia serwera u innego
    dostawcy i zmienię delegację domeny to potrwa to przynajmniej 1 tydzień. A
    to oznacza spore zamieszane i zapewne niepokój dla użytkowników
    odwiedzających moją stronę.

    Czy to aby awaria !?!?

    Dziwne, żeby wszystkie serwery nagle padły łącznie z ich oficjalną stroną.
    Coś nie podoba mi się to.

    Pozdrawiam.
    Jeżeli ktoś uzyska jakiekolwiek informacje to bardzo proszę o podzielenie
    się nimi.

  • 7. Data: 2004-09-23 20:53:16
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    > ej misiu kolorowy, ale bez reklam na tej grupie, ok? (no chyba, ze
    > chcesz to robic za friko) pzdr.

    Wybacz kolego, ale nie jestem dla Ciebie kolorowym misiem.
    Natomiast Ty wydajesz się być człowiekiem do którego nie docierają
    najprostsze rzeczy. A mianowicie takie, że chcę zrobić ludziom przysługę; bo
    nie zauważyłem żebym gdzieś pisał o pieniądzach. Gwoli wyjaśnienia: z
    informacją, że mój nameserver ma wydelegowaną obsługę domen klientów firmy,
    o której mowa w tym wątku, zadzwonił do mnie człowiek z firmy Telsil z
    Zabrza, którego post jest dwa piętra wyżej. I to właśnie skłoniło mnie do
    napisania tych kilku słów.
    Ale skoro z tego powodu mogłeś dać upust swojej frustracji i poczułeś się
    lepiej pouczając mnie, to może jednak spełniłem jakiś dobry uczynek.

    --
    Z#

  • 8. Data: 2004-09-23 20:57:41
    Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com>

    Użytkownik "grajk" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam.
    > Jeżeli ktoś uzyska jakiekolwiek informacje to bardzo proszę o podzielenie

    to troche za dlugo trwa jak na awarie - ja bym obstawial ze firma padla
    zwlaszcza ze dzwonilem do nich 2 krotnie i za kazdym razem odpowiedz byla ze
    przepraszaja i wszystko bedzie dzialac za 2 godziny

    szybko wiec ucieklem do innego uslugodawcy ale maile z 3 dni szlag trafil

    Pozdrawiam
    Ryszard Lachman

  • 9. Data: 2004-09-23 23:07:13
    Od: Witold Warczak <w...@o...pl>

    grajk wrote:
> [...]
    >
    > Czy to aby awaria !?!?
    >
    > Dziwne, żeby wszystkie serwery nagle padły łącznie z ich oficjalną stroną.

    no przeciez maja napisane na stronce Virtual Corporation ...
    To juz ktoras firma z kolei ... na przyszlosc UWAZAC !!!
    Wystarczy poczytac co pisza na stronce o sobie ...

    Witold Warczak

  • 10. Data: 2004-09-23 23:31:18
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > A mianowicie takie, że chcę zrobić ludziom przysługę; bo
    > nie zauważyłem żebym gdzieś pisał o pieniądzach.

    Jak juz napisalem, mam (mialem) pretensje tylko jesli to byla reklama.
    Jezeli chcesz pomoc komus za darmo to tylko dobrze o Tobie swiadczy.

    Po prostu balem sie, ze zaraz zaczna tu sie pojawiac oferty reklamowe roznych firm
    hostingowych.

    Jesli odebrales to inaczej to przepraszam. Po prostu baaaardzo denerwuja mnie reklamy
    (szczegolnie w miejscach do tego nie przeznaczonych). Stad moje zdenerwowanie...

    pzdr.
    Michal