  • 11. Data: 2015-05-08 09:06:17
    Temat: Re: Crusier dla nastolatka? Czy to obciach?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 20:09, diablomen00 pisze:
> [...]
    > który wygodnie mieści opasłego ramola i dlatego uważany jest przez niego
    > za motocykl idealny i wszystkim polecany. Nie daj się tej propagandzie,
    > kurde, jeszcze masz parę lat fajnego jeżdżenia czymś co ma odejście,
    > skręca i hamuje jak powinien motocykl.

    > Ok. Moge sprzedac ta aprille za ok 5 tys. I teraz jalie propozycje
    > naledow lub sportow o poj. 125. Mnie interesuja:
    > Honda cbf 125
    > Yamaha ybr 125
    > Yamaha tzr 125 Honda cbr 125
    > Jestem otwarty na propozycje motocykli do tych 5 tys. Na kombi i odobny

    Porada nr.1 - czytaj przed wysłaniem to co spłodziłeś. I używaj polskich
    znaków, to nie boli.

    Porada nr.2 - kup to co Ci się podoba, byle w dobrym stanie.

    Porada nr.3 - sport jadący max. 90 głupio wygląda. I naprawy plastików
    są kosztowne. Za to łatwiej wyrwać panienkę.

    FAQ sobie poczytaj, link w stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2015-07-12 17:57:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik diablomen00 wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl ...

    > Witam. Jestem nastolatkiem. Podobaja mi sie crusiery. Na razie posiadam
    > Aprille Classic 50 lecz planuje kupic cos silniejszego. I teraz moje
    > pytanie:
    > czy jazda crusierem w mlodym wieku to obciach?
    > Prosze o wyrpzumialosc.

    A co na to ksiądz?
    A tak na powaznie - czym szybciej zrozumiesz, ze njwiekszy obciach to
    zastanawiac sie, czy cos co sprawia ci przyjemnosc jest obciachem, tym
    lepiej.
    Dorosnij...