  • 11. Data: 2022-10-13 00:18:23
    Temat: Re: Czu nju jest nakorzystniejsze?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-12 o 22:44, ToMasz pisze:

    > no to najpierw napisz z jaką siecią jesteś gotowa współpracować, potem
    > zobaczymy jaka jest taryfa.

    Nie chcę już Orange, nie chcę a2 mobile (podlega pod T-Mobile i Premium
    Mobile które ukradło wszystkie dane klientow a2mobile i oni nie zrobili
    nic w tej sprawie). Doładowania w banku na a2 mobile robilam na Plus'a,
    bo tak mnie poinformowano.
    Play- dobry ale nie miałam zasięgu w mieszkaniu.
    Ja juz nie wiem, ile jest jeszcze tych firemek spączkowanych. Chciałabym
    spokojnie i bezpiecznie korzystać z telefonu.
    Masz jakieś pomysły?
    Na żaden abonament już nie przejdę, bo nie chcę być mobingowana.

    --
    animka

  • 12. Data: 2022-10-13 07:10:19
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.10.12 o 20:30, ąćęłńóśźż pisze:

    > I zdaje się że w nju nic nie płacisz, jeżeli w ogóle nie używasz czy
    > jakoś podobnie

    Dokładnie tak.
    Nie dzwonisz nie płacisz. Zdaje się rachunek za 0zł mozna miec przez 6
    miesięcy, bo ci przejdzie na prepaid automatycznie.

  • 13. Data: 2022-10-14 16:45:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.10.2022 o 00:18, Animka pisze:

> [...]
    > Ja juz nie wiem, ile jest jeszcze tych firemek spączkowanych. Chciałabym
    > spokojnie i bezpiecznie korzystać z telefonu.
    no właśnie wykluczyłaś wszystkie firmy gsm. zostaje Ci krótkofalarstwo
    albo cb radio.
    > Na żaden abonament już nie przejdę, bo nie chcę być mobingowana.
    i słusznie.
    ToMasz

    ps
    jak nie potrzebujesz szybkiego internetu, to weź coś od playa (virgin,
    wiking..... ) i daj komuś ogarniętemu, fizycznie telefon do ręki, żeby
    Ci ustawił i zablokował tą sieć, której masz zasięg.

  • 14. Data: 2022-10-15 11:52:24
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2022-10-11 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Do rozmawiania, SMS-owania i okazjonalnego internetowania.

    jest OK. Co ta być okazjonalny Internet? 1 GB?. Ja nawet tyle nie zużywam

    > Co prawda dopiero po upływie 2 lat:
    ??

    > 19,90 za nielimitowane rozmowy + 9,90 za nielimitowane SMS-y + 9GB w pakiecie
    > (przed upływem 2 lat tylko 3GB).
    19 zł za nielimitowane rozmowy od zaraz , 9gr za 1 SMS , 3 GB od zaraz , 6GB po
    6M, 7,5GB za rok i 9GB za 2 lata

    > Ale jest jakaś oferta Plusa 200 GB za 35 zł czy jakoś tak (nie znam szczegółów).

    Teraz do okazjonalnego internetowania potrzebujesz 200GB ;)
    Plus jest dobry w dużych miastach, ale gdzie indziej jest różnie , często bardzo
    słaby sygnał.
    Alternatywą cenową do Plusa jest lajtmobile. Działa jednak na sieci Plusa i stąd
    niekiedy kłopoty z siła sygnału.

    --
    Boguś

  • 15. Data: 2022-10-15 15:35:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Okazjonalnie Lewandowskiego obejrzeć poza domem (jeden mecz to pewnie ok. 6GB) lub
    okazjonalnie dziecku telefon dać do ręki podobnie
    ;-))
    Generalnie wideo zjada.

    -----

  • 16. Data: 2022-10-17 22:46:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

> [...]
    > Ceny brutto.
    > Ale jest jakaś oferta Plusa 200 GB za 35 zł czy jakoś tak (nie znam

    lyca 165zł/rok bezlimitów + net 35GB

  • 17. Data: 2022-10-18 17:47:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Oct 2022 13:39:58 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Do rozmawiania, SMS-owania i okazjonalnego internetowania.
    > Co prawda dopiero po upływie 2 lat:
    > 19,90 za nielimitowane rozmowy + 9,90 za nielimitowane SMS-y + 9GB w pakiecie
    (przed upływem 2 lat tylko 3GB).

    Duzo tych SMS?
    Bo to razem 29.80, co bylo w miare typową ofertą.
    (Bo teraz inflacja bedzie)

    > Ale jest jakaś oferta Plusa 200 GB za 35 zł czy jakoś tak (nie znam szczegółów).

    A ile tych GB potrzebujesz?

    Bo nju sie robilo fajniejsze, tzn troche tansze, jak bylo malo SMS,
    albo drugą osobę dało sie dołączyc ...

    J.

  • 18. Data: 2022-10-18 18:40:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z druga osobą się robi niemal 40 zł/mies. z tymi samymi 9GB, więc jeszcze bardziej
    średnio.
    Tak czy inaczej jak widać wyżej w wątku nikt z Was nie zaproponował czegoś bardziej
    konkurencyjnego od nju.
    Zastanawiam się, czy nowe eSIM-y pozwolą oszczędzić jedno gniazdo na kartę w fonie?
    Bo nowoczesne słuchawki mają dupną przypadłość wspólnego gniazda na drugi SIM *albo*
    microSD i wiele osób jest w dylemacie.
    Gdyby się udało dodać w telefonie drugi eSIM wyłącznie dla danych pozostawiając w
    fonie kartę pamięci microSD, to wybór dostawców GB
    byłby większy (w tym za granicą).

    -----

  • 19. Data: 2022-10-21 16:38:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.10.2022 o 18:40, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > jeszcze bardziej średnio.
    > Tak czy inaczej jak widać wyżej w wątku nikt z Was nie

    no... nie. ja proponuje mniej gadać, (o ile to są prywatne rozmowy) tak
    aby zmieścić się w 300 minutach, ewentualnie nadrobić rozmowami przez
    internet. Ogarniam 5 telefonów, z czego jeden to no limit bo zarabia
    pieniądze (koszt 19zł) i 4 mini9. w przypadku potrzeby, internet wchodzi
    z drugiej karty, a od nastu lat promocja jest zawsze

    reasumując, zmniejsz wymagania o troszkę, oszczędź dużo. albo bądź
    "paniskiem" i płać

    ToMasz

  • 20. Data: 2022-10-21 21:51:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież nju to no limit.
    Z rozmowami przez internet to kiepsko, bo nie wiesz nigdy czy odbiorca jest w zasięgu
    wifi i to szyfrowanej (przez nieszyfrowaną to
    taki What'sApp raczej nie puszcza).

    -----
    > ja proponuje mniej gadać, tak aby zmieścić się w 300 minutach, ewentualnie nadrobić
    rozmowami przez internet.