  • 11. Data: 2010-02-08 17:54:45
    Temat: Re: Czujnik temperatury
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Na logikę to chyba powinieneś powiedzieć o jaki samochód Ci chodzi...

    Lanos 1.5 16v, ale bardziej chodziło mi o ogólną zasadę. Można
    generalnie próbować jechać czy za duże ryzyko?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2010-02-09 08:07:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-08, Karol Y <k...@o...pl> wrote:

    > Lanos 1.5 16v, ale bardziej chodziło mi o ogólną zasadę. Można
    > generalnie próbować jechać czy za duże ryzyko?

    Porównaj koszt lawety czy kogoś ze sznurkiem do kosztu remontu silnika.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-02-09 16:56:21
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Porównaj koszt lawety czy kogoś ze sznurkiem do kosztu remontu silnika.

    No to się rozumiemy. Dzięki :-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2010-02-11 17:46:27
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** Karol Y pisze tak:

    > Lanos 1.5 16v, ale bardziej chodziło mi o ogólną zasadę. Można
    > generalnie próbować jechać czy za duże ryzyko?

    np zamarzniętym golfem można przejechać tak ze 2km i już wskazowka mija
    czerwone pole ale studzenie co 2km to tylko dla orłów mega cierpliwych.
    Jesli płyn w lecie mocno ucieka to gotuje się gdzieś co 15km a jesli
    wyplynał na glebę to ja bym nie radził jechać w ogóle.

    --
    Piter
    vw golf mk2