  • 11. Data: 2010-11-18 08:49:41
    Temat: Re: Czy Chrome działa u Was na W7?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dzięki za info.
    Mam nadzieję, że kiedyś Chrome zacznie znów u mnie działać...

  • 12. Data: 2010-11-18 20:00:03
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2010-11-18 09:49, Marek pisze:
    > Dzięki za info.
    > Mam nadzieję, że kiedyś Chrome zacznie znów u mnie działać...

    Spróbuj odinstalować chrome, a jeśli odinstalowanie nie wyczyści całego katalogu
    Users\Główny\AppData\Local\Google to usuń ręcznie całą jego zawartość, i zainstaluj
    chrome od nowa,
    jak nie zadziała to pozostaje sprawdzić np. SRWare Iron czyli wersje chrome
    pozbawioną wbudowanych
    dodatków które poprawiają komfort użytkowania i bezpieczeństwo użytkownika poprzez
    przesyłanie
    niektórych danych do google :-)

    http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

    Możesz spróbować tez zainstalować różne wersje zwykłego chrome, włącznie z wersją
    beta

  • 13. Data: 2010-11-18 21:41:12
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-18 21:00, vcore pisze:
    > Spróbuj odinstalować chrome, a jeśli odinstalowanie nie wyczyści całego
    > katalogu Users\Główny\AppData\Local\Google to usuń ręcznie całą jego
    > zawartość, i zainstaluj chrome od nowa,

    Ale właśnie tak robiłem...
    Zrobiłem jeszcze jedną rzecz. Zainstalowałem wersję "portable".
    http://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_
    portable

    Tu z kolei przeglądarka startuje - przynajmniej główne okno widać. Potem
    pojawia się komunikat Windowsowy, że program przestał działać. Ha! W tej
    chwili odkryłem, że to okno widać tylko dlatego, że antywirus lekko
    opóźnia uruchomienie. Gdy wyłączę antywirusa to nawet tego okna nie
    zdążę zobaczyć zanim się wywali.

> [...]
    > dodatków które poprawiają komfort użytkowania i bezpieczeństwo
    > użytkownika poprzez przesyłanie niektórych danych do google :-)

    Czy to nie jest przypadkiem podobna wersja do w/w?
    Widzę tu również wersję przenośną:
    http://www.srware.net/en/software_srware_iron_downlo
    ad.php
    "Portable-Version for USB-Sticks"

    > Możesz spróbować tez zainstalować różne wersje zwykłego chrome, włącznie
    > z wersją beta

    Zainstalowałem 8kę beta. Działa ! :)
    Dzięki :)