    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Date: Sat, 11 Jul 2020 13:42:55 +0200

    Kupiłem ładowarkę taką "uniwersalną" z alledrogo. Producent SkyRC ma
    taką XYZ, to wyszukałem na alle XYZ. Jest, nawet zdjęcie pasuje (jak już
    wiem, prawie pasuje), są przejściówki, opis funkcji identyczny jak na
    stronie producent. Przyszła, wszystko wygląda w porządku
    ale...chusteczkowo ładuje jak dla mnie. Porównuje prąd i napięcie
    wyświetlane na ekranie z "lepsiejszym" miernikiem który mam i rozrzuty
    0,1V i 0,2A. Jest jakaś opcja do kalibracji, próbuje, ale rozrzut jest
    nieliniowy więc daje za wygraną. Do ładowania LiPo nieakceptowalne.

    Pomyślałem, a sprawdzę czy to jest oryginał na pewno. Na stronie
    producenta szukam "genuine" i coś wyskakuje. Sprawdzam, powinna być
    nalepka ze zdrapką i kodem do przepisania - nie ma. Na zdjęciu na
    stronie, dodatkowo nazwa urządzenia jest innym kolorem niż na tym co
    dostałem. Werdykt jeden, korzystam ze zwrotu w ciągu 14 dni i wypełniłem
    formularz na alle - zaznaczam "niezgodny z opisem" i "produkt
    nieoryginalny" w komentarzu, bo ta opcja pasuje mi najbardziej.

    Zwrot wysłałem i kasę dostałem, ale zadzwonił sprzedawca z propozycją
    żebym jednak zmienił "przyczynę zwrotu" bo "Czy ja napisałem w ofercie
    że to oryginał?" :-)

    Że podróbka też nie było napisane. Tłumaczenie pana jednak do mnie nie
    trafia. A Wy jak uważacie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz