  • 11. Data: 2020-07-12 14:01:57
    Temat: Re: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/07/2020 13:50, Mateusz Bogusz wrote:
    > Nie znam tego softu, zakładam że tak jak z OpenWrt to po prostu soft
    > rozszerzający możliwości kompatybilnych ładowarek?

    Tak.

    > Patrzyłem za innymi ładowarkami np. SkyRC, ale po menu które wyświetla
    > się na ekranach wygląda jakby soft był tam ten sam lub niemal ten sam

    Nie da się odróznić podróbki od oryginału na podstawie zdjęcia. Mam
    gdzieś w domu podróbkę z hologramem SkyRC. Ma pewne detale które
    odrózniają ją, np. nie ma fizycznie gniazda koumikacji z PC mimo
    oznaczenia na obudowie.

    Po wyjęciu płytki widać dośc jasno że oszczędzano na elementach, jakosci
    lutowania, jakości PCB, indukcyjności dławika itd itp.

    > Nie jestem przekonany co do Imax B6 po tym "klonie" co dostałem.

    Ten klon jest kiepski z uwagi na oprogramowanie. Wbrew pozorom B6 to
    całkiem sensowna ładowarka, pod warunkiem zapodania do niej chealicherger.

    > Czy do
    > 200zł coś sensownego do ładowania jednego akumulatora / pakietu
    > jednocześnie, dostanę?

    B6. Kup mini, szanse na oszustwo spadną.

    Możesz też uderzyć coś z listy Hardware:

    https://github.com/stawel/cheali-charger

    Ale nie trafiłem od reki na ani jedną w sensownej cenie.

    > zależy mi na uniwersalności tej ładowarki niż jej osiągasz w szybkości
    > ładowania.

    chealicharger załatwia ten temat, oprogramowanie jest znacząco bardziej
    zaawansowane niż oryginał.

    Najlepiej kup B6 z wgranym chealicharger, czasem pojawiaja się na
    allegro. Jest drugorzędne cy to będzie oryginał czy klon, oba po
    kalibracji będą zachowywać się poprawnie, klon może nie wydalać przy
    pełnej mocy, jak również cięzko na niego wyrywać laski. Ale będzie działać.

  • 12. Data: 2020-07-13 09:27:32
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kaczin <j...@p...interia.pl> wrote:

    > Na tak żałosnego typa dawno nie natrafiłem.

    Zdajesz sobie sprawę, co siedzi w tych gównoładowarkach?

    --
    Podchodzi kulturysta na plaży nudystów do kobiety, napina mięśnie i
    mówi do niej z nieukrywaną satysfakcją:

  • 13. Data: 2020-07-13 11:36:21
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > nalepka ze zdrapką i kodem do przepisania - nie ma. Na zdjęciu na
    > stronie, dodatkowo nazwa urządzenia jest innym kolorem niż na tym co
    > dostałem. Werdykt jeden, korzystam ze zwrotu w ciągu 14 dni i wypełniłem
    > formularz na alle - zaznaczam "niezgodny z opisem" i "produkt
    > nieoryginalny" w komentarzu, bo ta opcja pasuje mi najbardziej.
    >
    > Zwrot wysłałem i kasę dostałem, ale zadzwonił sprzedawca z propozycją
    > żebym jednak zmienił "przyczynę zwrotu" bo "Czy ja napisałem w ofercie
    > że to oryginał?" :-)
    >
    > Że podróbka też nie było napisane. Tłumaczenie pana jednak do mnie nie

    Jeśli nazwa Imax B6 (i jej wzór użytkowy) nie jest zastrzeżona to
    formalnie inny producent może produkować sobie podobne ładowarki pod tą
    samą nazwą i o podobnym wyglądzie.

    Powinieneś szukać i po nazwie producenta i po symbolu wyrobu.

    Mało to uczciwe postępowanie, ale sprzedawca nigdzie nie podał fałszywej
    informacji. Można mieć pretensję o nietrzymanie parametrów, straty w
    ładowanych akumulatorach i zagrożenie dla życia.
    Czy ta "podróbka" ma uczciwe CE?

    yabba

  • 14. Data: 2020-07-13 20:30:02
    Od: t-1 <t...@t...pl>