  • 1. Data: 2020-07-09 16:46:09
    Temat: Ładowarka akumulatorów samochodowych kit
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Może ktoś podać godny polecenia kit ładowarki do akumulatorów
    samochodowych ? Zależy mi na prądzie do 10A i możliwości osiągnięcia
    odpowiedniej gęstości elektrolitu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-07-10 11:39:17
    Temat: Re: Ładowarka akumulatorów samochodowych kit
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-07-09 o 16:46, PeJot pisze:
    > Czołem. Może ktoś podać godny polecenia kit ładowarki do akumulatorów
    > samochodowych ? Zależy mi na prądzie do 10A i możliwości osiągnięcia
    > odpowiedniej gęstości elektrolitu.

    Odpowiedź nieco OT i domyślam się, że pewnie do innego zastosowania:D
    ale z własnego doświadczenia polecić mogę ładowarki z lidla (takie
    czerwone po bodaj 60pln). Łajza pancerna jest (aczkolwiek nie
    nieśmiertelna - zabiłem już trzy ale głównie przez to, że nie są odporne
    na długotrwałe zanurzenie w wodzie)

  • 3. Data: 2020-07-10 13:27:55
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 11:39, sirapacz pisze:

> [...]
    > czerwone po bodaj 60pln). Łajza pancerna jest (aczkolwiek nie
    > nieśmiertelna - zabiłem już trzy ale głównie przez to, że nie są odporne

    Łódź podwodną odpalałeś? Na pych trzeba było ;)

    --
    viktorius

  • 4. Data: 2020-07-10 16:23:23
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Odpowiedź nieco OT i domyślam się, że pewnie do innego zastosowania:D
    > ale z własnego doświadczenia polecić mogę ładowarki z lidla (takie
    > czerwone po bodaj 60pln).

    Mam i nie polecam - można co najwyżej podładować akumulator, ale nie
    osiągnąć gęstość elektrolitu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2020-07-10 18:01:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Łódź podwodną odpalałeś? Na pych trzeba było ;)

    Nie:) Czyste lenistwo- nie chciało mi się jej ani po ładowaniu schować
    do regału ani nawet odpiąć - więc przez całą zimę z ogonkiem stała w
    kałużach, deszczu, śniegu, lodzie:) Zanurzona też była momentami:)