  • 1. Data: 2010-10-30 21:26:34
    Temat: Czy to legalne?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Trafiłem na taką stronkę: http://www.zastrzezony.pl/ - czy to jest legalne?

    --
    Cz.

  • 2. Data: 2010-10-31 06:03:22
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Trafiłem na taką stronkę: http://www.zastrzezony.pl/ - czy to jest
    > legalne?

    jest napisane, ze legalne
    a ze podmiot jest opisany dosc enigmatycznie, kontakt tylko mailowy i domena
    na fizycznego, to przeciez o niczym nie swiadczy

  • 3. Data: 2010-10-31 21:25:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.10.2010 23:26, Czarek pisze:

    > Trafiłem na taką stronkę: http://www.zastrzezony.pl/ - czy to jest legalne?

    Ale czy co jest legalne?

  • 4. Data: 2010-11-02 07:40:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm>

    > Trafiłem na taką stronkę: http://www.z*y.pl/ - czy to jest legalne?

    Spamujesz teraz

  • 5. Data: 2010-11-05 13:15:01
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 2 Lis, 08:40, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm>

    > Spamujesz teraz

    Kilka pytań:
    - czy za usługę dostaniesz fakturę?
    - teksty typu że do kontaktu tylko e-mail na darmowej poczcie
    świadczą, że firma nie chce się ujawniać.
    - teksty typu, że współpracujemy z agencjami detektywistycznymi
    świadczą, że nic nie świadczą :) Brak konkretów;
    - i pytanie zasadnicze: czy to legalne - tego nie wiem.

    M.

  • 6. Data: 2010-11-05 13:18:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-30 23:26, Czarek pisze:

    > Trafiłem na taką stronkę: http://www.zastrzezony.pl/ - czy to jest legalne?

    Jak masz gadu-air, to w billingu online możesz zobaczyć kto dzwonił,
    nawet jak miał numer zastrzeżony. Bardzo dobra funkcjonalność :)
    Właściwie to sam mógłbym takie usługi świadczyć :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-11-05 15:38:14
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 5 Lis, 14:18, Liwiusz pisze...

    >    Jak masz gadu-air, to w billingu online możesz zobaczyć kto dzwonił,
    > nawet jak miał numer zastrzeżony. Bardzo dobra funkcjonalność :)
    > Właściwie to sam mógłbym takie usługi świadczyć :)

    i na takiej zasadzie funkcjonują właśnie takie "firmy" jak ta
    powyższa.

    Ircys

  • 8. Data: 2010-11-05 17:57:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Jak masz gadu-air, to w billingu online możesz zobaczyć kto dzwonił,
    > nawet jak miał numer zastrzeżony. Bardzo dobra funkcjonalność :) Właściwie
    > to sam mógłbym takie usługi świadczyć :)

    ja wole korzystac z acr i nie przejmowac sie anonimami

  • 9. Data: 2010-11-05 18:46:06
    Od: Marecki <w...@w...pl>

    Zabawni jesteście z tą swoją spiskową teorią dziejów, że aż nie mogę
    się powstrzymać, aby nie wtrącić swoich 3 groszy :)
    Przecież jest wyraźnie napisane, że usługa świadczona jest poza
    granicami Unii, więc żaden polski operator nie wchodzi chyba w
    rachubę? Przy okazji wyjaśnia się sprawa podanego do kontaktu maila -
    ciężko byłoby dzwonić np. na Białoruś, aby zamówić tę usługę, nawet
    gdyby podali tamtejszy telefon czy adres siedziby... . Mail bezpłatny?
    I co z tego? Chcecie, to go opłacajcie i będzie płatny :) Przecież
    każda, nawet największa firma przerzuca koszty na Klienta i jeżeli
    będę miał kiedyś głuche telefony, to nie zamierzam płacić za "prestiż"
    czyjegoś maila. Więc jak dla mnie, to dobrze jest to pomyślane.

    Co do GaduAir, to wie ktoś może gdzie można kupić ich starter, żeby
    sprawdzić, czy to rzeczywiście działa?

    Pozdr.
    Marek

  • 10. Data: 2010-11-05 20:13:15
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Przecież jest wyraźnie napisane, że usługa świadczona jest poza
    >granicami Unii, więc żaden polski operator nie wchodzi chyba w
    >rachubę?

    dlatego, ze tak jest napisane ? zabawny jestes...

    >Co do GaduAir, to wie ktoś może gdzie można kupić ich starter, żeby
    >sprawdzić, czy to rzeczywiście działa?

    na bialorusi