  • 1. Data: 2010-10-28 05:59:21
    Temat: przetwarzanie danych
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    dobre rano

    mam prosbe o rozpatrzenie dwoch zagadnien:
    1. czy polaczenie telefoniczne z zewnetrznej firmy dzialajacej na zlecenie
    tp, z propozycja przedluzenia kontraktow terminowych dla uslug, miesci sie w
    ktoryms z ponizszych pojec ?

    Przetwarzanie danych transmisyjnych w celach marketingowych (dotyczy
    przetwarzania danych dla celów marketingu usług)
    Używanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu
    bezpośredniego
    Przesyłanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej

    2. jesli wskazane oswiadczenie obejmuje takie polaczenie, ktore pomimo
    odmowy abonenta dojdzie do skutku, to jaki podmiot i jakimi przepisami sciga
    takie zdarzenia ?

  • 2. Data: 2010-10-28 06:14:43
    Temat: Re: przetwarzanie danych
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-28 07:59, brum pisze:
> [...]
    > bezpośredniego
    > Przesyłanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej

    nie napisałeś, jakie dane są przekazywane firmie zewnętrznej (pyt. 1) i
    co to jest to magiczne połączenie (pyt 2 i 3 )

  • 3. Data: 2010-10-28 12:27:08
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > nie napisałeś, jakie dane są przekazywane firmie zewnętrznej (pyt. 1) i

    nazwa i adres abonenta, numer potsa, numer kontaktowy, dane o usludze adsl i
    czasie trwania umowy
    tyle wiadomo z rozmowy telefonicznej

    > co to jest to magiczne połączenie (pyt 2 i 3 )

    polaczenie telefoniczne w znaczeniu rozmowa przychodzaca w opisanej sprawie
    moje pytania zmierzaja do ustalenia, czy mozna i ewentualnie jak mozna
    scigac niechciane telefony