  • 11. Data: 2017-01-09 01:00:51
    Temat: Re: Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jakiś inny atak kosmitów?
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 06 Jan 2017 13:44:40 +0000, Mieczysław Mietek Krasula
    napisał(a):

    > WTF?

    Dolar.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 12. Data: 2017-01-09 01:02:44
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sat, 07 Jan 2017 08:01:25 +0100, qwerty napisał(a):

    > To są do kupienia same kości pamięci? Gdzie?

    Na demobilu. :) Chcesz, to Ci sprzedam, ale bez kulowania. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 13. Data: 2017-01-13 10:56:45
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Mieczysław Mietek Krasula" napisał:

    > Kostki 2x8GB 1866 za które rok temu dałem 308 zł. teraz kosztują ponad 600

    Na Taiwanie, czy w Polsce? Bo w Polsce wzrosły podatki, ubezpieczenia, itp,
    a spadła wartość złotówki.

    pzdr

  • 14. Data: 2017-01-13 13:24:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-13 o 10:56, Kamil pisze:

    > Na Taiwanie, czy w Polsce? Bo w Polsce wzrosły podatki,
    > ubezpieczenia, itp, a spadła wartość złotówki.

    I to wszystko razem o ponad 60%?
    W czerwcu zeszłego roku kupowałem pamięć w pewnym sklepie za 199,77zł,
    dziś ta sama kosztuje 332,01zł.

  • 15. Data: 2017-01-16 01:44:45
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 13 Jan 2017 13:24:43 +0100, nadir napisał(a):

    > W czerwcu zeszłego roku kupowałem pamięć w pewnym sklepie za
    > 199,77zł, dziś ta sama kosztuje 332,01zł.

    Dolar był latem jakoś w okolicach 3,80. Teraz 4,20. Kurs NBP niby
    4,10, ale za tyle nigdzie Ci nikt nie przeliczy, zwłaszcza w sklepach.
    Do tego podatki, benzyna, i wychodzi pokaźna kwota. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 16. Data: 2017-01-16 11:26:29
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 13/01/2017 12:24, nadir wrote:

    > I to wszystko razem o ponad 60%?
    > W czerwcu zeszłego roku kupowałem pamięć w pewnym sklepie za 199,77zł,
    > dziś ta sama kosztuje 332,01zł.

    Od połowy 2014 roku z ~3PLN za 1$ teraz jest ~4.2PLN/1$. Teraz
    przekalkuluj sobie wszystkie koszty i już znasz przyczynę takiego stanu
    rzeczy.

    https://finance.yahoo.com/quote/USDPLN=X?ltr=1

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 17. Data: 2017-01-31 12:53:48
    Od: Egon <...@f...pl>

    Przychodzi nadir i tupta:

    > I to wszystko razem o ponad 60%?
    > W czerwcu zeszłego roku kupowałem pamięć w pewnym sklepie za 199,77zł,
    > dziś ta sama kosztuje 332,01zł.

    Na szczęście znalazłem rozwiązanie - okazuje się, że pamięci można sobie
    zostawić i w zamian Sandy Bridge mieć PlayPCtation lepsiejsze niż nowe
    refreshowane megazajebiste 7700 5GHz.
    https://www.purepc.pl/procesory/broadwell_niszczycie
    l_test_core_i5_5675c_i_core_i7_5775c?page=0,32

    Voila!