  • 1. Data: 2010-03-22 07:07:02
    Temat: Czy w apteczka jest obowiązkowym wyp. samochodu?
    Od: " " <f...@g...pl>

    Witam,

    Czy w Polsce istnieje obowiązek posiadania apteczki na wyposażeniu
    samochodu,czy też wciąż jest to tylko opcja,a jedynym obowiązkowym
    wyposażeniem są : trójkąt i gaśnica ? Pytam z ciekawości - mam nowy
    samochód,więc dostałem apteczkę,ale, czy istnieje obowiązek jej posiadania w
    aucie ?

  • 2. Data: 2010-03-22 07:35:51
    Od: rudy <w...@o...pl>

    f...@g...pl pisze:
> [...]
    > wyposażeniem są : trójkąt i gaśnica ? Pytam z ciekawości - mam nowy
    > samochód,więc dostałem apteczkę,ale, czy istnieje obowiązek jej posiadania w

    obowiązku dalej nie ma, ale w czym trzymac kieliszki jak nie w apteczce?

    --
    Wojciech Rudziński
    http://www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

  • 3. Data: 2010-03-22 07:48:33
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    <f...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wyposażeniem są : trójkąt i gaśnica ? Pytam z ciekawości - mam nowy
    > samochód,więc dostałem apteczkę,ale, czy istnieje obowiązek jej

    Nie jest wyposazeniem obowiazkowym, chyba, ze jest to np. taksowka.

    --
    Axel

  • 4. Data: 2010-03-22 12:18:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rudy" <w...@o...pl> napisał w

    >obowiązku dalej nie ma, ale w czym trzymac kieliszki jak nie w
    >apteczce?

    No i skad wziasc Alka Seltzer z rana ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-03-22 16:13:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyposażeniem są : trójkąt i gaśnica ? Pytam z ciekawości - mam nowy
    > samochód,więc dostałem apteczkę,ale, czy istnieje obowiązek jej posiadania

    Ogólnie apteczkę ma mieć pojazd do zarobkowego przewozu osób(autobus,
    ciężarowy, taxi), samochód nauki jazdy, samochód egzaminacyjny.
    neelix

  • 6. Data: 2010-03-22 19:20:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    rudy wrote:

    > obowiązku dalej nie ma, ale w czym trzymac kieliszki jak nie w apteczce?

    Ja ulokowałem je w wydrążonej gaśnicy, w apteczce natomiast trzymam
    szmatę.

    --
    cokolwiek