  • 1. Data: 2010-03-21 20:39:33
    Temat: Ponownie kwestia OC
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam.
    Kupiłem auto 6 marca.
    14 marca przypada płatność nastepnej raty składki OC.
    Czy dobrze wyczytałem u wujka google, że mam 30 dni (od daty zakupu
    auta) na wypowiedzenie umowy? I że poprzedni właściciel musi przez 30
    dni te ubezpieczenie zapewnić i będzie musiał tą składkę opłacić, mimo
    że sprzedał auto?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-03-21 20:45:25
    Temat: Re: Ponownie kwestia OC
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-21, news-gazeta <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > auta) na wypowiedzenie umowy? I że poprzedni właściciel musi przez 30
    > dni te ubezpieczenie zapewnić i będzie musiał tą składkę opłacić, mimo

    Nie, ubezpieczenie już należy do Ciebie, wraz z obowiązkami.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2010-03-21 20:46:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Mar 2010 20:39:33 +0100, osobnik zwany news-gazeta
    wystukał:

    nie, 30 dni lub do końca ubezpieczenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-03-21 20:53:13
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 21 Mar, 20:39, news-gazeta <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > auta) na wypowiedzenie umowy? I że poprzedni właściciel musi przez 30
    > dni te ubezpieczenie zapewnić i będzie musiał tą składkę opłacić, mimo

    pewnie chciałbyś aby poprzedni właściciel zapłacił za Ciebie drugą
    ratę składki?
    Pazerny jesteś.

  • 5. Data: 2010-03-22 00:05:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 19:46:22 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Sun, 21 Mar 2010 20:39:33 +0100, osobnik zwany news-gazeta
    >>
    >nie, 30 dni lub do końca ubezpieczenia.

    Nie, 30 dni.

    Ale kto bedzie musial zaplacic to jest ciekawe pytanie.

    J.

  • 6. Data: 2010-03-22 00:32:57
    Od: <s...@a...pl>

    > Nie, 30 dni.
    >
    > Ale kto bedzie musial zaplacic to jest ciekawe pytanie.

    Jak to kto? Właściciel auta. Zapłaci i ma jeszcze kilka dni, zeby z niego
    zrezygnować.

  • 7. Data: 2010-03-22 19:41:36
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Jak to kto? Właściciel auta. Zapłaci i ma jeszcze kilka dni, zeby z
    > niego zrezygnować.

    Dzisiaj wypowiedzialem umowe OC. Skladke bedzie musial pokryc poprzedni
    wlasciciel auta. Gdybym nie wypowiedzial umoqy w ciagu 30 dni -
    musialbym skladke (kontynuacje) zaplacic ja. Takze nie mieliscie racji.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2010-03-22 23:51:26
    Od: <s...@a...pl>

    > Dzisiaj wypowiedzialem umowe OC. Skladke bedzie musial pokryc poprzedni
    > wlasciciel auta.

    Masz to na piśmie? Jak tak, poproszęo skan. To się agent zdziwi, że poprzedni
    właściciel pokryje :) Poczekamy, zobaczymy, Jak nie będą chcieli się użerać o
    parę groszy, to odpuszczą. Jak będa chcieli, to dostaniesz za jakiś czas
    stosowne pismo. Jest jeszcze jedna możliwość, że poprzedni właściciel nie
    poinformował ubeczpieczyciela o sprzedaży auta przed upłynieciem terminu
    płatności składki. Wówczas rzeczywiście zapłaci.