  • 1. Data: 2010-03-21 22:34:43
    Temat: AUDI A3 2.0 FSI, nie odpala na dotyk :(
    Od: CUT <c...@c...pl>

    Od ok miesiąca auto mojej kobiety nie odpala na dotyk jak to miało
    miejsce do tej pory. Rozrusznik musi zakręcić ok 1-2s. Przebieg 67000.

    Co może być przyczyną? Po odpaleniu wszystko ok, przy odpalaniu na
    ciepło też.

  • 2. Data: 2010-03-21 23:32:07
    Temat: Re: AUDI A3 2.0 FSI, nie odpala na dotyk :(
    Od: Rafał Zawierta <z...@n...com>

    W dniu 2010-03-21 22:34, CUT pisze:
> [...]
    > miejsce do tej pory. Rozrusznik musi zakręcić ok 1-2s. Przebieg 67000.
    >
    > Co może być przyczyną? Po odpaleniu wszystko ok, przy odpalaniu na

    Pojedź na inną niż zwykle stację benzynową i zatankuj uczciwą dawkę paliwa.

    Z autopsji:
    Laguna 1.6 z LPG. Walka przy każdym odpalaniu "na zimno" - kręcenia
    rozrusznikiem po kilkanaście sekund - jak stary 126p. I zgadywanka -
    cewki, czujnik położenia wału, chgw... Tak się jednak stało, że przy
    okazji tankowania LPG zalałem 15 l. Pb95 i problem jak ręką odjął.

    Przed tankowaniem w baku było Pb95 z BP, dolałem Lukoila.

    R.

  • 3. Data: 2010-03-22 08:33:18
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    CUT pisze:
> [...]
    > miejsce do tej pory. Rozrusznik musi zakręcić ok 1-2s. Przebieg 67000.
    >
    > Co może być przyczyną? Po odpaleniu wszystko ok, przy odpalaniu na

    Zauwazylem ze pozostajac zbyt dlugo w zwiazku z jedna kobieta w pewnym
    momencie tez przestaje odpalac na dotyk...
    Szybka zmiana kobiety i znowu jest wszystko ok.

    Mysle ze w samochodach moze byc podobnie, sprobuj zmienic samochod i
    obserwuj objawy. Jezeli podziala, stosowac systematycznie.

    szwagier

  • 4. Data: 2010-03-22 12:02:38
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > Zauwazylem ze pozostajac zbyt dlugo w zwiazku z jedna kobieta w pewnym
    > momencie tez przestaje odpalac na dotyk...

    MIIIIISTRZZZZZZZZ...... :D

  • 5. Data: 2010-03-22 12:43:36
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.03.2010 Marcus Wright <b...@a...mail.com> napisał/a:

    > MIIIIISTRZZZZZZZZ...... :D

    Moja kobieta uważa że z facetami jest podobnie ;D

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2010-03-22 15:31:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhqel9e.rp3.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Moja kobieta uważa że z facetami jest podobnie ;D

    to ile ci jeszcze zostalo do wymiany? ;)

  • 7. Data: 2010-03-22 17:01:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.03.2010 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhqel9e.rp3.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > to ile ci jeszcze zostalo do wymiany? ;)

    Właśnie mi puściła: "Znów się zepsułeś, i wiem co zrobię..." ;D

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-03-23 08:48:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhqf4tn.mjb.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Właśnie mi puściła: "Znów się zepsułeś, i wiem co zrobię..." ;D

    u panie ;) na twoim miejscu zaczynalbym sie pakowac i rozgladal za kolejna
    mila "opiekunka" :)