  • 181. Data: 2017-05-15 14:49:03
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 10:30, Stan56 pisze:

    > Przejrzyj sobie ostatnie odcinki.
    >
    > ================
    > Daj linka do właściwego odcinka.

    N pytanie o wypadek z drogówki, ty każesz obejrzeć ostatnie odcinki i
    podać sobie link.
    Jesteś kretynem?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 182. Data: 2017-05-16 10:05:59
    Temat: Re: Czyja by link ?
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    Mon, 15 May 2017 10:30:19 +0200, w <ofbovb$h2k$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > A skąd mam wiedzieć który to? Sam włóż trochę siły w edukację :)

    STOP Drogówka to twój argument, więc udowodnij,
    że twój argument jest prawdziwy i odpowiedni do wątku.

  • 183. Data: 2017-05-16 12:24:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 May 2017 10:05:59 +0200, w <ofebun$kl4$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > STOP Drogówka to twój argument, więc udowodnij,
    > że twój argument jest prawdziwy i odpowiedni do wątku.

    Nie mogę. Mógłbym zakłócić proces selekcji naturalnej.

  • 184. Data: 2017-05-16 13:40:06
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    Sat, 13 May 2017 08:24:35 +0200, w <of68t4$ava$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > Jeżeli wjeżdżający nie widział wyprzedzającego, to miał prawo
    > wjechać na skrzyżowanie i jest niewinny.
    > Prawo nie wymaga, aby tak jechać, jakby na drodze miał za chwilę
    > pojawić się idiota.
    >
    > Jeżeli wjeżdzający widział wyprzedzającego, to miał obowiązek
    > udzielić mu pierwszeństwa.

    To teraz wytłumacz tym policjantom ze STOP Drogówki, że się nie znają, a ty
    wiesz lepiej.
    ==============

    To ty wytłumacz tym policjantom ze STOP Drogówki, że się nie znają, a ty
    wiesz lepiej.

  • 185. Data: 2017-05-16 14:15:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 May 2017 13:40:06 +0200, w <ofeofe$c7o$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > To ty wytłumacz tym policjantom ze STOP Drogówki, że się nie znają, a ty
    > wiesz lepiej.

    Masz kłopoty z czytaniem. Pisałem ci co orzekli.

  • 186. Data: 2017-05-16 18:38:03
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    > Pisałem ci co orzekli.

    Tu sytuacja jest inna.
    Nie ma orzeczenia w sytuacji, gdy kierowca wyjeżdżający nie mógł
    widzieć wyprzedzającego w momencie ruszania z podporządkowanej.
    Zgodnie z PoRD wyjeżdżający jest niewinny.

  • 187. Data: 2017-05-16 18:44:12
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stan56 w

    > Nie ma orzeczenia w sytuacji, gdy kierowca wyjeżdżający nie mógł
    > widzieć wyprzedzającego w momencie ruszania z podporządkowanej.

    Jest, poszukaj...

    --
    'Tom N'

  • 188. Data: 2017-05-16 21:16:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "Stan56" <j...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > widzieć wyprzedzającego w momencie ruszania z podporządkowanej.
    > Zgodnie z PoRD wyjeżdżający jest niewinny.

    Głosowałeś na PiS?

  • 189. Data: 2017-05-17 03:16:01
    Temat: Re: Czyja by była wina ? art. 4 PoRD.
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    > Głosowałeś

    PoRD
    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają
    przepisów ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość
    odmiennego ich zachowania.

  • 190. Data: 2017-05-17 09:18:15

    Wed, 17 May 2017 03:16:01 +0200, w <ofg892$4gh$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają
    > przepisów ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość

    Zajedź drogę osobówce poruszającej się bus-pasem i powołaj się na ten artykuł.
    Możesz też dodać, że nie widziałeś jej, bo zasłaniał ją jakiś sub.

    Co z poprzednim pytaniem? Bo nie wiem czy nie szkoda mojej klawiatury.