  • 11. Data: 2022-01-17 11:15:56
    Temat: Re: Czym programować GALe?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 14.01.2022 23:36, heby wrote:

    > Cześć. MiniPRO+TL866 padł w zadaniu zaprogramowania GAL20V8 i ATF16v8.

    Inne układy programuje i czyta prawidłowo?
    Zaprogramowałem na TL866 całkiem sporo GALi, zarówno tych klasycznych,
    jak i bardziej współczesnych od Atmela. Nigdy nie miałem z tym żadnych
    problemów.

    Najbliżej opisywanych objawów byłem w sytuacji, gdy zapomniałem
    odznaczyć opcję "encrypt" - układ się programował i przechodził
    weryfikację, ale późniejsze próby odczytu zwracały bzdury (chyba waśnie
    sam jedynki). Jednak z tego co piszesz to nie tutaj leży przyczyna.

  • 12. Data: 2022-01-17 11:31:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/01/2022 10:26, Michal wrote:
    > a *.jed czym tworzysz?

    Chwilowo niczym. Mam gotowe.

  • 13. Data: 2022-01-17 11:32:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/01/2022 11:15, Atlantis wrote:
    > Inne układy programuje i czyta prawidłowo?

    Tak. Selftest przechodzi.

    > Zaprogramowałem na TL866 całkiem sporo GALi, zarówno tych klasycznych,
    > jak i bardziej współczesnych od Atmela. Nigdy nie miałem z tym żadnych
    > problemów.

    Mam podejrzenie, że partia GALi którą mam, jest jakaś nietypowa.
    Wcześniej programował bez kłopotu, ale to były innego producenta (chyba
    Lattice).

    Nie, to sprawdziłem.

  • 14. Data: 2022-01-17 17:44:30
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "heby" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Selftest przechodzi.

    > Mam podejrzenie, że partia GALi którą mam, jest jakaś nietypowa. Wcześniej
    > programował bez kłopotu, ale to były innego producenta (chyba Lattice).

    Pamiętam programator Sprint dual (pod DOS na LPT) - mógł programować
    DIP-owskie GAL-e: Lattice, Thomson, chyba National? Najmniejsze nie
    miały autoID, firmę i typ wybierało się z menu. Można było czasem podać
    ten sam typ ale innej firmy lecz nie zawsze wtedy programowanie działało.
    Jeśli zadziałało to weryfikacja nie zawsze przechodziła. Czasem odwrotnie:
    gdy nie chciał na "swojej" firmie to wybierało się inną i czasami szło. Nie
    pamiętam, czy Sprint miał dodatkowe menu zparametrami zależności
    czasowych przebiegów programujących które można byłoby w GAL-ach
    zmieniać (do EPROM i EEPROM miał).
    Sprint miał też do maks. 22V10 disassembler, można było zczytać
    i rozpisywał równania (o ile nie zabezpieczone).

    Arek