  • 51. Data: 2020-11-24 03:45:15
    Temat: Re: Czym skopiować cały dysk do obrazu
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-11-18 o 01:50, Kamil pisze:

    > Nie trzymaj niczego ważnego w folderze "Moje dokumenty", bo jest on na
    > partycji systemowej.

    Twoja rada byłaby dobra, gdyby nie to, że w komputerze był tylko jeden
    dysk twardy i nawet trzymanie danych na innej partycji przyniosłoby taki
    sam efekt (bo w Win XP do plików w folderze "Moje dokumenty" można
    dostać się bez problemu uruchamiając komputer z innego systemu, np.
    Linux z pendrive/CD/DVD).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 52. Data: 2020-11-24 03:55:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-11-19 o 19:30, Krystek pisze:
    > Przy okazji nocnego doktoryzowania się z napędów dyskowych natrafiłem na
    > taki program: HDDSuperClone
    > - <http://www.sdcomputingservice.com/hddsuperclone>
    >
    > Autor twierdzi, że jego program zawiera ulepszenia w stosunku do
    > ddrescue podczas kopiowania danych z dysków, które mają błędy. Pisze o
    > nich na stronie wersji Pro -
    > <http://www.sdcomputingservice.com/hddsuperclone/pro
    -version>

    > Zrzuty ekranów pokazują wiele opcji, ale nie wiem, czy tego samego nie
    > da się w linii komend uzyskać w ddrescue -
    > <http://www.sdcomputingservice.com/hddsuperclone/scr
    eenshots>

    > Znasz ten program, Olaf?

    Halo, Olaf? (Wysłałbym Tobie e-mailem info, bo nie wiem jak często tutaj
    zaglądasz, ale siłą rzeczy do Belzebuba wysłać e-listu się nie da).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 53. Data: 2020-11-24 11:47:34
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 24 Nov 2020 03:55:10 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5fbc760e$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    od Krystek <s...@k...art.pl> :

    -version>

    eenshots>

    >Halo, Olaf? (Wysłałbym Tobie e-mailem info, bo nie wiem jak często tutaj
    >zaglądasz, ale siłą rzeczy do Belzebuba wysłać e-listu się nie da).

    Nie znam tego programu, sprawdzenie działania poza moimi możliwościami a przechwałkom
    nie
    ufam.
    Lepiej stawiać na stare, ale sprawdzone metody.

    Ostatnio news.neostrada.pl szwankował na tyle, że odechciało mi się pisać na
    usenet(pół
    godziny do pojawienia się posta po wysłaniu, niektóre posty wyglądfały na
    scancelowane i
    trzeba było zaciągać na nowo za jakiś czas), to chyba już koniec usenetu, zostanie
    pisanie przez obesrane przeglądarkowe międzymordzie do google groups.

  • 54. Data: 2020-11-26 00:47:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-24, Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
    > nowo za jakiś czas), to chyba już koniec usenetu, zostanie pisanie
    > przez obesrane przeglądarkowe międzymordzie do google groups.

    Rozważ komercyjny.
    Używam Tweaknews, zapłaciłem im 3 lata temu, jednorazowo.. ehem...5 euro
    i jak sprawdzałem stan konta z rok temu to coś koło 4 jeszcze było.

    --
    Marcin