  • 11. Data: 2024-04-08 11:26:35
    Temat: Re: Czym zakończyć przewody pomiarowe?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Apr 2024 21:15:24 +0200, Mirek wrote:
    > Konstuuję coś na kształt "probe station" - w każdym razie mam 6 sond
    > pomiarowych zakończonych kabelkami. Nie mam pomysłu co dać na koniec
    > tych kabelków. Banany duże, goldpiny nietrwałe... krokodylki?
    > W zależności od sytuacji trzeba to połączyć z zasilaczem, miernikiem,
    > oscyloskopem, programatorem itp. Jakieś pomysły?

    Jakies małe bananki wymienne końcówki? Chyba nie ma.
    Bo rozumiem, ze jakis chwytak ma być na koncu - 6 naraz nie utrzymasz.

    A moze gniazda bananowe w stacji, a przewody z koncówkami kazdy sobie
    użyje jakie chce ...

    J.

  • 12. Data: 2024-04-08 13:18:18
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 08.04.2024 o 11:26, J.F pisze:

    > Jakies małe bananki wymienne końcówki? Chyba nie ma.

    Są dwumilimetrowe. I są krokodylki do nich.

    P.P.

  • 13. Data: 2024-04-08 19:19:21
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 8.04.2024 13:18, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Są dwumilimetrowe. I są krokodylki do nich.

    Wszędzie 5 kolorów. Białego brakuje ;)

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2024-04-08 20:09:35
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 8.04.2024 11:26, J.F wrote:

    > Jakies małe bananki wymienne końcówki? Chyba nie ma.
    > Bo rozumiem, ze jakis chwytak ma być na koncu - 6 naraz nie utrzymasz.

    Jeszcze raz, bo chyba nie do końca to jest jasne:
    Nie chodzi o sondy do podłączenia do badanej płytki - one są szpilkowe,
    i trzymają się same. Chodzi o drugą stronę kabelka, który podłącza się
    do przyrządu pomiarowego czy programatora, analizatora itp.
    Ale już zakończyłem pinami z goldpinów - zobaczymy jak to się będzie
    sprawdzać w praktyce.

    --
    Mirek