  • 1. Data: 2009-12-04 14:06:41
    Temat: Czytnik kart chipowych do PLC
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.

    Problem:
    Podłączenie kilku czytników kart chipowych do istniejącego systemu
    sterowania opartego na S7-300.
    W systemie tym, prawie wszystkie peryferia opierają się na Profibas-DP
    (profibas jest dostępny).

    Jakiekolwiek wyszukane przeze mnie czytniki maja wyjścia RS232 tudzież
    USB. Nie spotkałem się z takim, coby można go bezpośrednio do Profibas`a
    podpiąć.

    Macie może jakieś namiary na takie czytniki "w wersji przemysłowej" ?
    Pomysły na inny sposób podłączenia czytnika do S7 również mile widziane :-)

    Pozdrawiam
    ELP

  • 2. Data: 2009-12-04 21:27:12
    Temat: Re: Czytnik kart chipowych do PLC
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    ELP pisze:
> [...]
    >
    > Macie może jakieś namiary na takie czytniki "w wersji przemysłowej" ?
    > Pomysły na inny sposób podłączenia czytnika do S7 również mile widziane :-)

    Dołożyć kartę interfejsu RS232 ?

    Andrzej

  • 3. Data: 2009-12-04 22:45:35
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Ooo.. widzę, że gumisie rozweselające potrafą tylko szydzić z prostych
    pytań.
    Na troche złożone nie odpowiadają :-(

    "Jarosławie Sokołowski" możesz mi poradzić jakie to drzewo różane muszę
    zastosować i ile lat je sezonować, coby komunikację w w/w temacie uzyskać?
    No i oczywista rzecz, z czego izolatory? Z kości słoniowej wyrobią? Jak
    nie, to poradź coś innego :-)

    Kolego "Sundyman" powiedz mi jak mam ten drut walcować. Z włosem, czy pod
    włos? No i oczywiście wygrzewanie, wystarczy suszarką do włosów? Kiedy
    uzyskam komunikację z nieznanym modułem Profibus z prędkością np. 2.5mB ?

    Pozdrawiam
    ELP

  • 4. Data: 2009-12-04 22:48:24
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    > Dołożyć kartę interfejsu RS232 ?

    Taka opcję biorę pod uwagę, jednak bardziej zależałoby mi na podłączeniu
    via Profibus-DP.

    Pozdrawiam
    ELP

  • 5. Data: 2009-12-04 23:23:23
    Od: Paweł Sujkowski <p...@p...koszalin.pl>

    Witam

    Można zastosować ET200M do Profibusa a do tego zwykły CP od 300. Zwróć
    tylko dokładnie uwagę który IM, bo są jakieś ograniczenia w zakresie
    podłączanych modułów.

    Paweł